tisdag 7 september 2010

Oj oj oj...

Nu ska jag gnälla en smula. Jag har ont i huvudet och resten av kroppen är som överkörd av något stort och hårt. Naturligtvis är det alla våra trevliga svamppromenader i skogen som är boven i dramat... Jag Det är ju liksom bara att ta smällen och vara glad över att det inte blev värre! Sen har jag ju njutit mer än någonsin i skogen!

Dock ska jag nog trotsa smärtan och ta mig ut i bland mossa och svampar idag oxå... Tur att man har tabletter som hjälper...

5 kommentarer:

Cattis sa...

Åh vad härligt! Älskar oxå att plocka svamp!!

Fru Venus sa...

Ta det lite lugnt vännen, skicka nån granne att hämta hem svampen åt dig!

Unknown sa...

Var rädd om dig...men trots allt är det ju underbart att komma ut i naturen en stund.

En häxa på Vift sa...

Värk är aldrig roligt. Ta't lugnt och ta hand om dig.
Kram

tankar från mitt fönster sa...

Värk verkar vara en del av livet för somliga! Jag säger som du, tur att det finns värktabletter, somkan lindra en stund!
Men ta det lugnt med plockandet, låt ngn annan böja sig ner, du kan ju andas in luften o peka med fingret då du hittar svamp!
Ha det gott!