onsdag 12 maj 2010

Kom och köp!!! (imorgon alltså)

Ja, min hund är ju inte till salu men denna synen mötte mina ögon igår kväll/natt när jag låg och försökte sova...


Jag tycker fotot är så härligt! Kolla skinnet som har blivit ett veck längs hela ryggen...

Denna dagen går åt till att greja med allt som ska sälja på loppiset imorgon. Nu hittade jag en hel kasse med leksaker som jag prismärkte och la till i "högen" med allt som ska säljas (helst allt ska bort!).


Detta är bara en bråkdel av allt som ska packas in i bilen... Mina föräldrar kommer ikväll och hjälper mig för själv är jag inte direkt kapabel till att bära mig själv just nu... Har hållt på och grejat med det som ska säljas så kroppen är verkligen ur balans idag. Ska försöka att ta det lugnt nu tills imorgon för annars kanske jag sitter uppe på loppiset som en trasa och det vill jag INTE! Imorgon ska jag banne mig va med hela tiden och ORKA sitta där och sälja. Jag ska ha el-rullen med mig så jag sitter lite bättre (ett måste). På med korsett och helst en stelopererad dykardräkt så jag klarar hela dagen;-)

8 kommentarer:

messan sa...

Hihi...så där sover min hund också...att de inte blir trötta i bakbenet:).
Loppis...jätteskoj! Hoppas ni säljer en massa saker. Pytte det var ett gulligt namn på de pyttesmå blommorna;),
Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Trygga är djuren när dom sover så har jag hört!
Hoppas loppisen bllir succé och att du får sålt det mesta!
Agneta kram

Gafflan sa...

Härlig bild på voffsingen :D Ta det lugnt på loppisen bara.
Hjärtligt välkommen som följare till min lilla blogg.
Kram på dig.

En häxa på Vift sa...

hehe, min tös har såna där kuliga ställningar också när hon sover. Total avslappning. *S*

Loppis är ju skitsmart om man vill bli av med gammalt krafs, skulle jag också behöva göra men jag har ju såååååååååå svårt för att göra mig av med nåt. Prylsamlare vore nog ett bra ord för mig.

Baronessan sa...

Hej Renee, jag måste ju titta in hos dig och se hur du har det.
Den där jycken kanske kunde lära mig lite om hur man gör när man sover :) Skönt ser det ut!
Loppis ja... jag har stuvat undan saker som ska till loppis, men det kommer aldrig dit. Får väl ta nya tag. Har inte ens något att skylla på.
Nu ska jag googla på EDS, för det har jag inte en aning om vad det är. Ha det så bra och lycka till med loppisen!

bakom berget sa...

Lycka till med försäljningen! Så där ska jag oxå sova i natt. Jag är dödstrött! ZZZZZZzzzzz
Först en middag bara!
Kram Åsa.

Pia sa...

Oj, sådan ställning din hund har! Sover den så, betyder det ju bara det, att den har ett otroligt tryggt hem att leva i!

Lycka till med loppisen! Det är ett sådant jobb, med att packa ihop, prislägga, transportera - och sen kanske, att måsta hämta hem stora högar tillbaka, så jag har slutat...

"Stål"sätt dig!!!

Kraaam/Pia

Sjömans-Elin sa...

Hoppas det går bra för dig på loppisen. Blir det leksaker över kan du alltid skicka dem till Stickhjälpen. Det brukar jag göra.

www.stickhjalpen.blogspot.com