tisdag 11 maj 2010

Dagen efter...


Denna bilden visar precis hur jag mår just nu... Fy fasen, min rygg är helt broken... Attan vad man får betala för att man har haft kul en dag. Ryggen värker och känns helt lös. Korsetten får dras hårt om livet idag!

Hunden är lugn idag. Dock har jag märkt sviter efter gårdagen... Pälsen har liksom ramlat av i raketfart! har borstat av honom hur mycket som helst! Tur att inte vi människor tappar håret när vi är nervösa...

Vädret är helt underbart denna dag. Solen skiner och från mitt köksfönster ser jag solen glittra i dammens vatten. Gässen har fått ungar och dom ser visst ut som små dunbollar som går efter sin mamma. Jag ska ta en tur lite senare och kolla om jag ser någon liten dunboll och till och med få den på bild! En tur bland allt det vackra kanske kan få min rygg att bli bättre, vem vet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hittade en finurlig men "snordyr" kam på djuraffären. En "Furminator" det bär mig emot att göra reklam men den tog underull den. Från att dammsugit efter lånehunden tre gånger om dagen kan man nu nöja sig med en gång om dagen.