söndag 7 februari 2010

Hormonstinn...

Ja, jag säger då det... Inte lätt att vara hund och känna lukten av "ni-vet-vad" precis hela tiden. Stackars liten, Gibson är helt förstörd kan jag säga. Om jag någon gång i livet skulle skaffa mig en ny han-hund så skulle jag knipsa kulorna direkt för detta är så på frestande så det inte är klokt. Både för Gibson och för mig alltså. Att knipsa Gibsons kulor tycker jag är för sent men jag åker nog på att hälsa på hos veterinären ändå. Hans analsäckar är ju inflammerade och jag har ju försökt att tömma dom själv men han verkar ha väldigt ont plus att det som kommer ut inte ser "friskt" ut. Bara bita ihop och se glad ut...

Emmy la sig i sängen redan klockan 18! Hon vart trött efter att Micis sov över, hon orkade inte ens gå på dansen i dag! Tur att hon numera kan säga ifrån när hon inte orkar längre. Då slipper hon att bli så där över-trött så hon får sådana utbrott och dom är vi så glada om vi slipper!

Själv har jag suttit och stickat nästan hela dagen. Är ju bäst att rappa på när man har lite beställningar.



Jag stickar vridna sockar som ni ser på bilden. Ett roligt tidsfördriv. Å sen känns det fint att dom som köper mina sockar slipper frysa om fötterna!

1 kommentar:

Darkland sa...

hej söt! Du, det var ingen dans, Elin var sjuk. Det var en annan tjej där, Moa, men de hade varit inne på FRITIDS O LEKT hela tiden... ska man betala för 12 ggr o de är på fritids o leker istället?:D Ja, Moa visste nog inte vad Elin skulle ha för danssteg kanske, men ändå..;) kram