måndag 8 februari 2010

Morgondagen kostar pengar...

Imorgon har jag fått tid till att tömma Gibsons analsäckar på Nässjö smådjursklinik (filial till Jönköpings djursjukhus). Kan tänka mig att det blir en dyr historia eftersom det alltid är dyrt hos veterinären vad de än gör... Troligtvis kommer dom att ge honom lugnande och spola ut "skiten". Nu har han nämligen så ont i ändan så jag får inte trycka ut det och då är väl en eller bägge analsäckarna inflammerade. Ja, ja... Det får ju kosta vad det vill för vad gör man inte för sina "barn"

Jag har fått ett meddelande på msn från en man som har kort på sig själv. Han visar sig själv från halsen och till kalsingarna. En snygg vältränad kropp är det på bilden. Troligtvis har denna man (som heter Peter, så står det iallafall) hamnat fel i zyberrymden men lite ögongodis blidde det iallafall. En snygg, vältränad kropp är ju alltid trevligt att titta på!

Nåt annat som är trevligt att titta på är solen som skiner aom attan idag. Har varit ute och "solat" mig när jag gick med hunden. Kallt var det dock, minus tio, men rullen rullar bättre om det är kallt och fruset på vägen. Gick lite längre än vanligt med tanke på den tik-galne Gibson. Han behöver rasta av sig alla tankar på löptikar! Nu har han faktiskt lagt sig ner och vilar men han är nästintill omöjlig med sitt pipande. Nån gång går det väl över eller?

Inga kommentarer: