söndag 11 december 2011

Dancing queen!

Tog en tablett och sov som en stock på förmiddagen. Gudars vad skönt det är att sova! Huvudvärken slumrade till och jag kunde åka till Nässjö och titta på dansuppvisning utan större problem.

Halv fyra började det och det tog inte lång tid innan barnet intog scenen. De var så duktiga! Jag har spelat in dom men jag har inte kolalt på filmen än. Ska bli kul för Emmy att se det så här efteråt. Alla var duktiga och nu menar jag de andra på uppvisningen. Det var allt ifrån bugg, linedance till hiphop, en salig blandning med andra ord!

Emmy var inte riktigt pigg efteråt... Hon hostade och sa att hon kände sig konstig. Sen kom vi på att det säkerligen berodde på 2 saker; den ena är att hon är lite skör, hon anstränger sig för mycket, och det andra är att de använde rökmaskin... Emmy har fortfarande svårt för vissa saker även om hennes astma har blivit bättre. Hon får faktiskt vara hemma imorgon och vila upp sig!

Nu ska jag snart lägga mig igen för jag är tröttare än en björn som gått i ide...

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Skönt att du kom iväg och fick titta på Emmy och att det gick så bra trots att hon inte mår så bra nu efteråt.
Jag har bakat din kaka idag, samt en massa annat ocskå. En liten skiva smakade vi innan den åkte in i frysen. Jadå, den var god. :)

Blev lite fundersam när jag nu läste ditt förra inlägg. Menar du att folk tar avstånd för att du blivit sjuk? Jisses, så fånigt o dumt. Du är väl samma människa som innan du blev sjuk. Hos mig är du alltid välkommen och här kräver jag att man är som hemma, man går o hämtar vad man vill i skåpen själv, helt naturligt för mig. Folk tror alltid att allt ska vara så perfekt för att bjuda in nån, hur ofta blir det av då? never,,,,
Kram

Hamrånge slöjdare sa...

Vad skönt att du blev bättre och kunde njuta av dansen!!
Det är ju så roligt när man får se sina barn göra nåt bra!!!
Jag tycker det är dumt att använda rökmaskiner, dom tänker inte på att det kan finnas dom som har astma.
Sov gott!