fredag 1 april 2011

Mjau...prrrr....prrrrr...mjau...

Buddha är kär... Han är så kär så han måste berätta detta högt och tydligt för Tufsan. Tufsan själv svarar honom ibland med ett litet pipigt, ynkligt "prrr". Då tror ju Buddha att han har sitt på det torra och blir lite modigare och försöker att gå nära Tufsan. Detta gillas dock INTE utan då kan det hända att han blir "utfräst" eller i värsta fall jagad genom halva vardagsrummet...

Lille Buddha... Fast jag tror att han gillar detta. Faktiskt så tror jag att hon gillar det oxå! Tufsan tycker nog att denne lille skit ska tuktas helt enkelt, han är väl för bortskämd enligt henne. Eller så har han lite för mycket hormoner i skallen (eller i kulorna)... Ska bli skönt när de blir bortopererade, onsdag nästa vecka, tills dess får jag allt stå ut med Buddhas serenader... (Fast det är ju faktiskt lite guligt oxå...). Lite roligt är det dock, har Buddha varit tyst ett tag så ropar Tufsan på honom! Kärleken kanske är besvarad?

Någon undrade vad Gibson tycker om det hela. Ärligt talat så tror jag han skiter i dom! Han har nosat på Tufsan och det har gått bra, hon är inte rädd för honom. Bara han får ligga på sin matta i vardagsrummet så är han nöjd!

Ska bli kul och se vad barnet tycker om det hela! Än så länge vet hon inget, jag ville inte säga något innan jag visste att det skulle gå bra. Jag ska ringa nu i helgen och berätta, det ska bli kul!

7 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Ja, det samtalet ser du nog fram emot! Såg du att su också vann? Det är INTE ett aprilskämt! :)

Linn sa...

oj vilken överraskning hon kommer få! Kan bara tänka mig så glad hon kommer bli när du berättar:D
hon kommer säkert vilja komma hem på en gång och hälsa på tufsan:D haha

lillies lya sa...

Det låter som om det går väldigt bra! Det blir nog ett radarpar, Buddha och Tufsan, när kulor och annat försvunnit :-)

Baronessan sa...

Vilken otroligt söt kisse! Och vad härligt att det går så bra så dom till och med är kära :)
Glad fredag!

Helena sa...

När du får kastrerat Buddha, försvinner hans uppvaktande beteende med operationen? Bara så där hux flux? Jag tänker också på min hundvalp. I Norge är det inte lov att kastrera hundar, men vet. gör det ändå utan att det är medicinsk anledning. Men valpens "kulor" har inte kommit ner än, han är 11 veckor. Mycket snuskprat i kommentaren idag.

Monica sa...

Läser med spänning hur detta skådespel ska sluta.....kärlek.....oj,oj.....Jag hoppas från mitt innersta att allt slutar väl.
Ha en bra fredag kväll. Kram.

Agneta sa...

Vad roligt med flera djur i familjen! Mysigt!