fredag 1 april 2011

Halv tio hos mig!

Nu ska jag berätta hur jag har fått tillbringa min kväll. Buddha har purrat och mjauat och kurrat HELA kvällen... Operation av stämband kanske vore en bra idé? Nä, jag skämtar faktiskt nu!

Dock blev jag riktigt förvånad då jag tittade ut i hallen efter att ha hört detta jäkla oljud länge och väl. Där ligger Tufsan på golvet och Buddha biter henne på huvudet lite sådär kärleksfullt... JÖSSES, som porrfilm för katter I MIN HALL!

Tack och lov att Tufsan äter piller, vad hade hänt annars? Tack och lov oxå att Buddha ska bli av med de två kulorna som är roten till detta onda... Jag hoppas VERKLIGEN att det lugnar sig sen för detta oväsendet kan jag aldrig lära mig att stå ut med om jag ska vara ärlig. Det osar nämligen "katt" lång väg... (fasiken vad rolig jag var nu, hahaha...)...

6 kommentarer:

lillies lya sa...

hahaha Club Chat Noir har återuppstått i din hall hahaha

lillies lya sa...

Hmmm, jag trodde jag tryckte på rätt knapp... OK, here it goes again...


hahahaha, Club Chat Noir har återuppstått i din hall!

Nu SKALL jag trycka på rätt knapp...

Pixi sa...

Ja det var du faktiskt!! Riktigt roligt!!HAHA..ja det blir nog bättre ska du se...Enannan har oxå gratis visning av kärlekspar, har nämligen en egen porrbur..där herr o fru fågel har rigtigt kuckeliku titt som tätt..de kan minsann oxå höras men tror inte det är lika "lätt" att kastrera fåglar lr?HAHA.. Önskar dej en härlig helg!Kram kram =)

Sunna sa...

haha, dagens skratt och jag kan se dem framför mig

Reidun sa...

Många som har okastrerade hanar till avel ger dem P-sprutor så att de lugnar ned sig. Han vill para lilla Tufsan. Verkar som det är dax. Vi har haft en skogishane som vi inte kastrerade förrän han var drygt tre år. Han var lugnet själv. Inte ett pip.. Det är han som är på bilden av min blogg. Hugo Boss den mest underbara katt som vi haft....

Caja: sa...

*asg* kattporr hahahaha...tänk på att kastrera så fotr du kan innan han börjar skvätta på väggarna...

kramelikram/caja