tisdag 12 april 2011

Inte bomull i örat direkt...


Så här ser jag ut i örat just nu! Där sitter det två stift med en pigg som går in i skinnet. Om man vill plåga sig lite kan man trycka lite på stiften, då håller man på att smälla av... Alla kanske inte har så känsliga öron som jag har så detta kanske inte känns ett skit för en "nomal" människa.

Innan jag fick dessa stift så hade jag fem nålar i vardera öra. Kan säga att det kändes som om det brändes i hela vänstersidan av ansiktet, slappna av samtidigt gick absolut inte! Jag tror ändå att det här med akupunktur är så himla bra fast det tar nog ett tag innan jag kommer att märka skillnad.

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag fick akupunktur när jag födde barn, det var riktigt bra!
Men vad ska du med stiften till? Har jag missat något? För inte är det väl en blivande piercing eller dermal eller något annat för utsmyckning? :-)

Unknown sa...

yääää en till med Nada!! Är vi akupunktursystra nu då? Det är nog det bästa som hänt mig medicinskt ! Kram

Osloskånskan sa...

Brr....

Knasterfaster sa...

Jag fick en perfekt lagd akupunktur vid en av mina förlossningar. Smärtan liksom bara rann av mig.
Hoppas du får bra effekt av dina stift.
Du, apropå kollo, jag tror att det är för sent att söka för i år men kanske bra att börja peppa inför nästa sommar?. Kollo är för barn i årskurs 2 - 6. Avgiften går efter årsinkomst så har du en årsinkomst på upp till 80 000 så betalar du 550 kr för två veckor. Maxavgiften för två veckor är 1650 men då ska man ha en sammanlagt årsinkomst på 280 001 eller mer. KRAM