lördag 5 mars 2011

Hur dum är jag då?

Jag har ju köpt presenter både kors och tvärs till alla som fyller år. Meningen är att vi ska dela ut paketen på kalaset imorgon. Nu har jag då "tänkt" lite... Det är inte bra att tänka alltid för jag kom på en sak:

Min bror och jag har bestämt att vi INTE ska ge varandra paket när vi fyller år...

Hoppsan... Ja ja... Tror jag får börja tänka lite oftare... Eller nä, jag kände hur jobbigt det skulle va...


Ps. Tack för alla positiva kommentarer angående min målning. Blev riktigt glad, tack! Ska försöka måla mera...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch då, men då är det klart till jul eller?

Cecilia sa...

Ja, måla mera! :-)
Skönt att inte ge presenter till varandra...hoppas du har glädje själv av det du köpte till honom...eller du kanske ger det ändå?

Unknown sa...

Men hallå!!! jag hade missat din målning. Lägg inte ner penslarna. Måla på! Du är ju en konstnär! Din lilla dotter också! Jag måste nog leta fram mina färger och penslar, men det är väldigt längesen jag målade och känner mig oerhört ringrostig, men nu blev jag inspirerad.
Ha en skön söndag.
Kram