söndag 6 mars 2011

Lilla julafton!

Dagen som denna tjej väntat länge på är ÄNTLIGEN här. Inte för att det idag är vasaloppet och fem-milen, nä hon har längtat efter paket!
Eftersom alla fyller år så blev det lite som en lilla-jul, riktigt skoj faktiskt.
Här ser ni min broder från Borås som fjäskar för Buddha, eller så är det tvärtom?

Med fem-milen i bakgrunden började vi dela ut paketen. Emmy fick naturligtvis mest men en alla fick en del av kakan. Här ser vi syrran som visar sin glädje över att ha fått HELA serien med "sex and the city", genast började hon tänka att hon ville vara sjuk en hel vecka och bara kolla på tv ;-)

Emmy fick lite kläder, 3 par jeans och två tröjor.
Här är jag till höger:
Sister fick en liten berlock att ha i sitt armband, var visst nåt fint märke, vad har jag glömt...

Före detta kalaset så sa Emmy att hon inte skulle få det hon önskade sig... Faktum är att hon fick nästan BARA sådant som hon önskade sig! Här ett expension till Sims 2.

Låtarna från melodifestivalen låg högt uppe på önskelistan.

Här får broder ett paket med böcker, två hårdrocksböcker, en bok som heter "Hur man botar en baksmälla" plus två böcker om andra världskriget. Han tyckte dock att pappret jag använde var en aningens "flick-aktigt"... Petitesser!

Denna har Emmy oxå velat ha länge; en Winx-älva...

Själv fick jag en orkidé av min broder. Detta var ett otroligt lyckat kalas, hade en svensk vunnit fem-milen så hade lyckan varit fullständig. Man kan ju inte vara nummer ett jämt eller?

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Rena julafton skulle jag vilja säga.
Men vad du och din syster är lika.

Osloskånskan sa...

Grattis både hit och dit!

tankar från mitt fönster sa...

Grattis till lilla flickan Emmy. Vilket trevligt födelsedagsfirande. Emmy ser så glad ut.
kram

Janeth sa...

Meen vilken härlig dag för er alla! Fast man kan ju se glädjen stråla i ögonen på tjejen! Så himla söt hon är till på köpet!
Grattis till hela högen i efterskott!
Kram Janeth