tisdag 15 februari 2011

Dagens Buddha och dagens Gibson!

Jag kan säga att jag inte är någon som gillar kläder på djur om det nu inte är för att de fryser vintertid men detta var ju för gulligt:

Lille Buddha i en utstyrsel som ett gosedjur (en chihuahua) har haft på sig.
Jag tror faktiskt inte han gillade det och som ni kanske förstår så tog vi av den direkt efter att kortet togs. Men söt är han allt!


Sen har vi dagens status på Gibsons sår:

Här ser det kanske lite kletigt ut men det är för att jag precis har tvättat det. Inte mycket sår kvar alltså, matte jublar!

5 kommentarer:

Kicki & Jörgen sa...

gulligt på buddha och härligt för gibson. kram

Rosenvante sa...

Skönt att det nästan är läkt, men det har tagit lång tid.

Anonym sa...

Det gläder mig att se hur bra Gibsons sår ser ut Ha en skön dag.
Kram
Margit(maxelonia)

Ulrika sa...

Härligt att såret snart är borta. Men vilket segdraget sår det har varit.
Och Buddha är för söt i sin lilla jacka, även jag är emot kläder på hundar men man kan ju inte annat än tycka det är sött ;)

Har tyvärr inget bra tips på varma handskar som man ändå kan ha ett bra grepp med. Sorry.

Marie-Louise sa...

Det ser ut som om det läker bra på Gibson, vad underbart. Hur går det med skadestånd och allt?
Och katten Buddha är ju bara för söt :) vilket charmtroll.