måndag 3 januari 2011

Lite sötis-bilder!

Nu försöker jag att skjuta alla trista tankar åt sidan en sväng. Mitt huvud exploderar snart känns det som, jag är väl inte van vid allt detta tänkande ;-)

Nya bilder på sötnosen ska ni få, han äter som en häst så snart är han nog stor! Kan inte fatta hur denna lille kropp får ner all denna mat... Dock har han redan visat att han helst inte vill ha mjukmat, han smakar på det men hårda kulor är godare... Och äter man så skiter man ju eller hur? Det märker jag kan jag säga...

Lägger man sig på mammas fårskinn så blir man trött...

Snart sover lill-kille som en nasse...

Under bordet ligger stor-kille och vaktar lill-kille! Visst är även denna grabb världens sötaste? Iallafall är han världens tålmodigaste hund som står ut varenda dag trots dessa sår han har...

Måste visa detta kortet som Emmy tog innan idag. Buddha kröp upp på nacken på mig när hunden började skälla. Jag lutade mig lite framåt och vips så satt kissen på ryggen! I samma veva så ringde min mobil så jag gick helt dubbel-vikt med kissen på ryggen... Ja, vad gör man inte för sina små barn...

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Vilken syn det måste ha varit

Fru Venus sa...

Vad söt han är! :-) Du vet väl att det är viktigt att en katt inte äter för mycket!? Kram på er!

bakom berget sa...

Dom är så fina dina små killar! Jag förstår att den lilla kissen roar er om dagarna. Det var länge sen jag hade en kattunge nu. Nästan femton år sen. Det skulle vara kul att ha en sån igen. Men nu ska väl den gamla kattherren få vara kung här ett tag. Min andra katt gick ju hädan i höstas. Men så har jag ju två hundar och en stollig papegoja oxå, så nog har jag underhållning så att jag klarar mig.
Så himla jobbigt det blev det där med din granne. Stöter du ihop med henne när du rastar Gibson, eller håller hon sig undan?
Även om hon inte har några pengar, så måste hon väl se till att skaffa fram dina i alla fall. Du ska ju inte behöva ligga ute med dom. Hoppas att det ordnar sig fort för dig.
Ha det så bra nu! Kram Åsa.

Anonym sa...

Du verkar ha en katt bakom varje öra.

Monica sa...

Låt lilla Buddha äta med fri tillgång!!! Det behöver han som liten bebbe = ),,om han mot förmodan när han är äldre och kastrerad blir väääldigt trind om lilla magen,,, då kan han få det lite uppstyrt,,men det brukar inte behövas med dessa gosiga fluffbollar!
Sköt om er!
Kram Monica

Ancan sa...

Den där katten kan vara en av sveriges sötaste ;)

bokhyllan sa...

Tror jag har sagt det förut... söt liten kisse. De äter mer än vad man tror.

Jag hoppas det verkligen ordnar upp sig med Gibson också. Kram.