tisdag 28 december 2010

Nu är det NÄRA!

Ny dag, nya utmaningar! Jag har försökt kasta skiten bakom mig för annars får jag nog ett hjärnsläpp eller nåt... Dock är jag tacksam för att jag är relativt stark, mitt liv har liksom gjort mig sådan!

Personerna hade som ursäkt att de hade helt enkelt inga pengar... Jag frågade hur de hade gjort om de hade varit i samma situation som jag, alltså att stå på ett djursjukhus med en räkning där man MÅSTE betala! De hade inget bra svar på det hela... Iallafall så ska jag få mina pengar, det var inget de bestred alls, det var bara det att just NU fanns inte hela summan. Jag får ju iallafall pengarna, annars blir Renée JÄVLIGT arg! (Jag var rätt arg redan igår, sa precis det jag skrev på bloggen plus lite till...)

Nu tar vi nya tag, jag ska ju för fasen snart hämta en liten ull-tott! Lite nervösa är vi både Emmy och jag men jag tror det ska gå bra. Vi har förberett oss så gott det går!

KRAM till er alla där ute!!!

6 kommentarer:

Madlar sa...

Förstår att du var förbannad, det är inte ditt bekymmer hur de ska fixa pengar...idioter.
Hoppas det ordnar sig o att du får hela summan utan trams. Men de förstod kanske att du menar allvar o vågar därför inte tjafsa o förhala.

Anonym sa...

Usch så jobbigt. Förmodligen även för ägarna till den andra hunden. Jag hoppas att det fixar sig.

Fru Venus sa...

Jag tror att du får dina pengar, men en sådan utgift är inte rolig för någon i slutet på december. Ska bli så roligt att få höra vad ni tycker om att ha en kisse hemma :-) KRAM!

Carola sa...

Håller tummarna att allt går bra med eran söta ulltott! Åtminstone våra kattungar fann sig snabbt tillrätta! Bara visa vara "toan" är så inga olyckor inträffar! Sen fasta mat tider är bra å när de ska lägga sig! Lite som att ha småbarn ;-) Å att du får resten av pengarna snabbt! Krama Gibson å önska honom krya på sig! Kramar Carola

bakom berget sa...

Åhh vad spännande det ska bli att se honom hemma hos er sen. Hoppas att Gibson mår bättre nu. Kul för honom oxå att få en liten kompis.
Ha en bra dag! Kramar från Åsa.

Pia sa...

Nej fasingen vad du har fått stå ut med, för att inte tala om stackars Gibson!!! Jag har följt med hela faderullan och nog tycker jag, att det blivit liksom liiite för mycket åt en att bära?!
Man blir inte klok på folks sätt att bete och uppföra sig!

Hoppas Gibson blir helt återställd och inte får några psykiska men (rädsla för andra hundar osv)!

Nu skall jag dricka en kopp kaffe dagen till ära - melösa barnens dag, dvs min namnsdag, Pia.

Många kramar!!!