måndag 27 december 2010

Jag blir så trött...

Här säger jag till dessa människor att komma hit klockan fyra och ha HELA summan med sig... Tror ni jag fick hela summan? Nä...

Jag kan säga att jag har minsann sagt precis vad jag tycker om situationen.
  • Dålig stil SOM FAN att inte komma hit och titta på bettet.
  • Dålig stil SOM FAN att inte ha hela summan med sig.
  • Att jag tror att de är sådana där dåliga människor som inte bryr sig ett jävla skit...
  • Jag har frågat dom hur DOM hade gjort om de hade varit i samma situation? Hade de skitit i att betala när de skulle lösa ut sin hund? Man kan liksom inte få faktura på djursjukhus... 

Jag har öst ur mig min besvikelse över att bli totalt överkörd... Känns skönt att få spy ut gallan på de personer det berör! Nu ska jag försöka bli människa igen och ta nya tag inför morgondagen då vi ska hämta Buddha! Skönt att det händer EN rolig sak mitt i allt jävla svarta...

13 kommentarer:

Ulrika sa...

Gud vilken jobbig situation du är i. Oro över hunden och sen att få gå och tjata över att få dina pengar.
Dyrt blir det ju.

Hoppas det läker fort som sjutton!

Lisa lagom sa...

Fy sjutton vilken dålig stil! Det är rent pinsamt hur vuxna människor kan bete sig. Usch och fy.

Kaffe och Mazarin sa...

Sicken dålig stil!!!!:(
Men du får väl mer pengar??Resten???
Kramiz på dej vännen!!!

Snäckskalsdalen. sa...

Vad är deras problem? Har dom inte pengarna? Dom har väl en vanlig hemförsäkring där det borde gå att reglera det hela......Polisanmälan, kanske.
Har dom kvar en hund som bits så illa? Usch, jag blir topp tunnor, jag! Usch och fy, skall vi samla ihop oss några tanter och komma och skrämma dom......vilka människor. Kunde dom se dig i ögonen när dom inte hade alla pengar med?
Ibland är livet otroligt tradigt. Stå på dig, annars gör dom det!
Kramar

bakom berget sa...

Fyyy faaan va jag tycker synd om dig just nu. Om jag bodde lite närmare så skulle jag komma och hjälpa dig. Om inte annat så att du fick sova lite. Men det är ju synd om stackars Gibson oxå. Man kan ju tänka sig att försöka koppla av, med en stor tratt runt skallen. Jag skulle oxå få panik.
Hoppas att du får dina pengar fort som attan.
Va kul att ni ska få hem den lilla katten i morgon. Lycka till med den!
Sov så gott! Kram från Åsa.

Fru Venus sa...

Vilka skitstövlar, stå på dig! *kramar om*

Anonym sa...

Vill du vara med o tävla lite kanske?

http://liljasvart.blogspot.com/2010/12/utmaning.html

blomman

Marie-Louise sa...

Fy vilken dålig stil, jag hoppas verkligen att de betalar dig allt de ska. Ja det är klart man löser ut sitt djur, det borde de verkligen förstå.

Anonym sa...

Får Du inte alla pengarna så polisanmäl dessa människor. Du borde väl kunna få någon form av kvitto från Djursjukhuset så att dessa knasiga människor ser svart på vitt vad de är Skyldiga Dig. Många kramar till Er Alla och en spesiellt stor Reikikram till Gibson.
Margit(maxelonia)

Pinglan sa...

Äh, fy fasen!! Vad hade de för anledning?? Såna människor alltså!! Usch!

Monica sa...

Nu är lilla gossen klar för flytt hem till er! Till och med nybadad och nyklippta klor! Han ser ut som en liten fluffboll, hi hi,,,,såå söt!
Syns om några timmar! Ni är jättevälkomna!
Men fyyy,,,vad jag kommer sakna mitt lilla Hjärta!!! Ta hand om honom väl!
Kram Monica
Ps Tråkigt att de inte tar sitt ansvar de där rackarns hundägarna,,men stå på dig!

Cecilia sa...

Att de inte kommit och tittat kan jag tänka mig snälla förklaringar till, ibland kan man tänka att man kanske inte är välkommen, att man ska göra ont värre.
Att de inte hostar upp pengarna pronto har jag inget överslätande att säga kring!
Din hund är sjuk och både han, du och din familj har haft en tuff tid (som inte är över riktigt ännu!) och då ska ni inte dessutom behöva fundera på pengarna! Fy så trist!
(Jag hamnade i en konstig situation för flera år sedan där två främlingar var skyldiga mig runt 6000 kr. På den kunde man beställa blanketter från konsumentrådgivningen som såg lite officiella ut. Jag fyllde i och skickade och fick pengarna dagen därpå och en ursäkt dessutom!)
Hoppas det löser sig snabbt nu!

tankar från mitt fönster sa...

Usch, inte nog med att du har haft oro och jobbigt med Gibson utan ska oroa dig för betalningen. Jag hoppas verkligen du har polisanmält de här människorna. En försäkring täcker ju inte skadorna. Hunden borde antingen avlivas eller få gå omkring med munkavle elelr vad det heter!
Roligt att ni får hem lilla katten. du lägger väl ut en bild på den sén.,
Styrkekramar!