måndag 13 december 2010

Glömde ju nästan...

Jag skulle ju berätta om den otroligt bra dansuppvisning som gick av stapeln i Nässjö på Pigalle i teatersalongen. Jag satt längst bak men såg hur bra som helst! Tog ett foto på själva vinjetten:

Tänkte filma när Emmy dansade och satt beredd med kameran i högsta hugg. Dock hade jag inte ställt in den på filmning och det var kolsvart så det blev pannkaka av alltihopa till en början... Kort som dessa är ju bra eller hur:

Sedan fick jag väl till ett kort till som var någorlunda vettigt...

Här är iallafall allihopa som uppträdde i slutet, kameran behagade att sköta sig här! Dansuppvisningen var både rolig och otroligt skickligt gjord! En del var enormt duktiga på att dansa, andra var lite halv-bra men huvudsaken är att man har roligt!

Emmy står längst fram och har en röd sjal på sig.

Sedan åkte vi hem och gissa vem som var glad över att barnet äntligen var hemma? Gibson så klart. Han låg och gosade med henne i soffan länge.

Gibson ja... Många kommentarer har jag fått. Tack så mycket för att ni bryr er, det värmer! Såret har torkat nu, hällde på jodopax och sprejade sedan på "plåster" som skydd. Jag ska ändock hålla koll... Jag kommer i fortsättningen att välja att inte möta henne. Jag ska hålla koll om hon är i närheten och är hon det så kan jag stanna inne tills hon har gått in. Måste vara otroligt tråkigt att ha en hund som man inte kan lita på... (Jag hade en terrier som jag inte kunde lita på och den fick flytta till de eviga ängarna faktiskt...)...

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra att vovven är ok, och du har rätt, alla behöver inte vara proffs, bara de har kul! :-) Kram!

Pinglan sa...

Lille dibbedobben!! Vilken TUR att det inte blev värre!! Hoppas han inte är alltför chockad och har ont. Stor kram

Shamrock sa...

Visst är det kul att se ungarnas uppvisningar. Man blir lite stolt och tårarna kommer...

the_door_to_me sa...

Vilken tur att Gibson klarade sig så bra! Spelar ingen roll om det så är minsta lilla sår så gör det ont i en.
Vad roligt att showen gick bra för tösen!
Må väl!
Mvh
Flisa och Lena