onsdag 29 december 2010

En hälsning från lille Buddha!

Jag vill först och främst hälsa till min förra matte Monica. Jag har det jättebra här! Denna lilla tjej här på bilden bara älskar jag och helst vill jag ligga på henne eller iallafall väldigt nära!




Jag är så avslappnad och sover så skönt, jag får till och med en filt på mig så jag ska ha det varmt och skönt!

Jag har faktiskt inte bara sovit idag även om den mesta tiden har gått åt till det... Nä jag har faktiskt lekt med mina leksaker oxå. Sen är det lite konstigt med den andre store saken som ligger på golvet... Men idag tycker jag nog inte att han är lika farlig.

Äter och dricker gör jag oxå, har dock inte vågat mig på en bajs än men jag sparar till en stor korv!
Nä nu säger jag mjau på er alla och fortsätter min vilostund i soffan...

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Smutt så goa dom är ihop!
Kramar

Madlar sa...

Åh vad härligt, har kissen äntligen kommit hem? Ser ut att stortrivas <3

S sa...

Så söta tillsammans! :)

Marie-Louise sa...

Vad mysigt det där såg ut, vilken söt kattunge :)

Pinglan sa...

Gu så mösigt det ser ut! :)

Sunna sa...

åh vad ljuvlig han ser ut och så stor redan, mår Gibson bättre?

Monica sa...

Vad skönt att det går bra med lilla sötnosen! Han ser ut att stortrivas med sin nya lill-matte! Det värmer gammelmattes hjärta! Du ska snart se att han även kommer söka sig till Gibson när han märker att han inte är farlig...liite mer tid bara! Toabestyren kommer snart igång,,,det är lite spänningar som måste släppa bara! Hoppas ni är nöjda med lilla Buddha, här är han saknad, jag lovar!!! Det är så hemskt tomt här nu när alla bebisarna flyttat, men men,,,bara att vänja sig, men det är så kul att få följa deras fortsatta liv, jag har sådan TUR som hittar sådana underbara hem till "mina" små Älsklingar, försöker gå på min magkänsla, har stooora krav på nya mattar och hussar ska ni veta, det ska finnas mycket kärlek dit de flyttar!
Sköt om er allihopa!
Kram Monica

bokhyllan sa...

Åh, så sött!

Tantaluran sa...

Oj vad jag vill ha en katt helt plötsligt!