onsdag 8 december 2010

Dagens status:

Har jag blivit överkörd av en ångvält utan misstag i natt?
Eller har jag varit med om en bilkrock utan att veta om det?
Kanske har en kotknackare knackat sönder varenda liten kroppsdel med en hammare?

Jag har faktiskt ingen aning om vad som har hänt men idag mår jag inte direkt toppen om man säger så...

Idag ska jag iallafall inte göra så himla mycket. Dock ska jag på utvecklingssamtal, det ska bli både spännande och nervöst... Man är ju alltid rädd för att de ska säga att det inte går bra för barnet i skolan... Hemska tanke...

Efter detta ska jag göra det jag har betalt för, alltså INGENTING!

5 kommentarer:

Monica sa...

Ladda batterierna i dag, gör ingenting.
Men du måste vara stående när du ska på samtalet....inget att oro sig för!...den tjejen verkar ha huvudet på skaft!
Kram

Kicki & Jörgen sa...

Så jobbigt att vakna upp sån... usch! Hoppas det är lite bättre nu när du inte gjort någonting,

Malla sa...

Neej vad trist att du inte mår bra!
Stora krya på hela kroppen kramar från mig!

messan sa...

Inte kul att du inte mår bra...det gör jag inte heller.Visst är det trist?

Underligt är det med fötterna...hur man känna men ändå inte känna? Får nog fråga doktorn.

Ta hand om dig!
Kram

Anonym sa...

Mina barns samtal var alltid med samma innehåll. Smart men lat, är kortversionen.