torsdag 16 december 2010

Åsa skickade mig ett STORT paket!

Åsa med bloggen "Titta in" skrev i en kommentar att hon hade skickat ett paket till mig. Tala om att jag blev snopen men naturligtvis glad! Idag kom detta paket och eftersom jag inte ville lämna Gibson för länge så gick Anna-Britt och hämtade det.

"Det räcker nog att jag tar en kasse med mig och bär paketet i" sa Anna-Britt och syftade på en vanlig ICA-kasse. Oj så fel hon hade...

Jösses vilket paket!!!  Titta vad som var i paketet då:

Tack snälla du som tänkte på mig, jag blev jätteglad! Fast jag hade blivit lika glad om du hade skickat en julkort :-) Nu måste jag tänka (fast inte idag, huvudet gör för ont) på vad jag ska hitta på med detta... Har redan lite planer tror jag...

Barnet mitt ska ha bokläsar-dag på skolan imorgon och då skulle de ha med sig lite bakat. Eftersom modern idag har världens huvudvärk så bakar barnet näst intill själv, duktig som fasen är hon! Modern sköter dock ugnen...

Lägenheten luktar gott av pepparkakor nu... Jag gör aldrig degen själv utan köper färdig. Det blir bra ändå tycker jag!

Gibson har repat sig lite till idag. Han har faktiskt ätit lite idag. Matte är gladare än GLAD! Jag köpte grillkorv att stoppa medicinen i och gissa om han vill ha medicin? Mer än gärna om jag säger så... Dock har han lite mer ont än vad jag tycker är acceptabelt så jag har ringt till djursjukhuset och de skulle ringa upp. Följetongen "Gibson" fortsätter...

11 kommentarer:

Pixi sa...

Oj vilken lycka till julklapp,blir ju nästan aviiiis!! Fast det är du väl värd!!Ha så skoj med allt garn!! Pepparkakor har väl en ljuvlig doft?! kram på dej =)

S sa...

Å vad roligt med paket! :)
Och vad duktig din dotter är!

Kicki & Jörgen sa...

Jösses vad kul! Härligt att Gibson blir bättre och bättre. Mmmmmmmmmm pepparkakor är mumma - fin de blev!

En häxa på Vift sa...

Kul med paket och kakorna såg goda ut. :)

Shamrock sa...

Vilken tur att garn inte väger så mycket

Reidun sa...

Det är otäckt när djuren inte mår bra. Man känner sig så himla maktlös. Särskilt när de har blivit gamla är ju risken stor att det inte går så bra. Lycka till!
Jag har i alla fall varmt på jobbet så jag går inte ut i onödan.

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh vilket underbart paket att få! Det är du värd!

Tänker på er kära Gibson.

Monica sa...

Hejsan!
Vad jätteledsamt med fina Gibson! Lider med er, det är hemskt när ens djur inte mår väl...Håller alla tummar och tår att han snart ska bli pigg igen, snart ska han ju bli bästa kompis med lilla godingen Buddha!!!
Vilken fin julklapp du fått, där har du att göra!
Nu är det inte lång tid kvar tills plutten flyttar hem till er! Han ligger just nu och myser med mig och Toblerone i soffan framför Tv:n.
Ha det jättebra!
Kram Monica och Buddha =)

Fru Venus sa...

DET kallar jag paket!! :-) krama om G från mig!

bakom berget sa...

Va bra att du blev glad. Jag tyckte att det skulle passa bra hos dig. Du är ju så himla duktig på att sticka. Du kanske kan sticka ännu en filt till Gibson. Hoppas att det blir till glädje på nåt sätt i alla fall.
Kram Åsa.

Snäckskalsdalen. sa...

Så duktig hon är Emmy!
Och vovven blir bättre, så skönt, fast ont ska han inte ha, det tycker inte jag heller.
Och vilket paket, du milde!
Agneta kram