söndag 31 oktober 2010

Vilken trevlig gäst jag är...

Min bakfylla har suttit i hela dagen. Man kan knappast vara en trevlig gäst när man mår pest... Idag skulle vi äta middag hos mor och far och samtidigt skulle syrran komma från Jönköping...

Efter middagen fick jag lägga mig och jag somnade stenhårt...

Vaknade efter en LÅÅÅÅNG stund, då hade alla fikat och systra mi hade åkt hem...

Så är det att ha en sjukdom som gör att man inte är på topp jämt... Bara att acceptera att någon vidare bra gäst är man inte... Dock är jag väldans bra på att värma upp din soffa!!!

6 kommentarer:

Filimarans Funderingar sa...

Det är inte dumt det heller att soffan blir uppvärmd.Hoppas att du mår bättre nu, ha det gott/margareta

Fru Venus sa...

Det är inte så illa, med dig som gäst kanske man kan somna bort en sväng själv också ;-)

Anonym sa...

Känner igen! Händer också att jag måste gå och lägga mig när jag är bortbjuden. Inte kul, men livet har blitt så, inget mer med det. Hoppas du får en bättre dag imorgon och resten av veckan.
Hulda

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu. Om man inte mår bra och dessutom är utom sig av trötthet, då måste man bara få sova även om det är i släktens soffor ;-)

Stina

En häxa på Vift sa...

låter inte alls kul men hoppas middagen var god ialla fall. :)

Madeleineslife sa...

Känner igen mej... Får bita mej i tungan ofta för att inte bli otrevlig.. För att jag blir för trött & får ont!
Sen hör man inte till slut vad dom säger för man är för mosig i huvudet..
Ja nej det är inte lätt, brukar oxå låna sängar & soffor hos mina vänner.

Krya på dej!