söndag 31 oktober 2010

Bakfull?

Känner mig sådan iallafall... Vad gjorde jag igår? Utanför på parkeringen står det en kvaddad bil, kan jag ha gjort detta? Dessutom har ett träd blivit uppdragen med rötterna.... Måste varit jag med tanke på bakfyllans storlek...

Måtte jag ha haft roligt...

Bakfyllet blev värre av det otroligt otäcka uppvaknadet jag fick: en hund som gnällde på ena sidan plus ett barn som försökte få liv i mig på andra sidan! Minns att jag sov med öppen mun som en riktig fyllerist... Måste ha druckit kopiösa mängder igår alltså....

Det blir nog en lugn dag idag...

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Tror jag inte en sekund på ;-) Hoppas dagen blir bättre! Kram

bokhyllan sa...

Hoppsan. =)
Låter som om det blir en lugn söndag. Pizza till middag kanske?
Kram.

Unknown sa...

Men vad har du gjort! Ätit choklad kanske som jag :-)
Ha en skön söndag i vilket fall.
Kram

Pinglan sa...

Ha ha ha..

bakom berget sa...

Har du sovit dåligt inatt eller? Hoppas din dag blir bra, trots "bakfyllan" Söndagskram från Åsa.

Anonym sa...

Hmm, det där med att dra upp träd och kvadda bilar tycker jag låter lite farligt.

Gafflan sa...

Hihi! Vilken festnatt det måste ha varit ;DD
Hoppas på en bättre dag :D
Kram

Sunna sa...

Undrar om vi var på samma fest? Roligt hade vi i alla fall.. har jag hört

Pia sa...

Ha ha ha ha!!! ja vad säger man!!! *asg*