söndag 10 oktober 2010

Nattvandring...

Jag brukar för det mesta sova på natten men i natt fick jag ge mig ut och nattvandra. Klockan 02:20 vaknade jag av att en viss hund höll bakbenen i kors och bad för sitt liv om att få skita...

Tre minuter senare var jag ute, med glasögonen på näsan men utan krycka (hann liksom inte få med den.). Hunden gick det fortaste han kunde med mig (som är rätt långsam) släpandes efter. På gräsmattan kom första högen... Sedan blev det inga fler högar, det blev ett antal pölar istället!

Väl inne igen så stoppade jag i hunden 2 kol-tabletter. Vem vill gå ut fler gånger mitt i natten? Inte jag iallafall.

Faktiskt så höll han sig tills vi vaknade av oss själva halv 9... Känner mig en aningens bättre idag. Måste bero på all pepp ni har gett mig plus att jag lydde rådet att dricka massor. Så ofta som jag har varit på toa så måste jag ha kissat ut en och annan bacill!

Idag skiner solen hos mig. Jag hoppas att den gör det hos er alla oxå! Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Renée! Skönt att Du mår lite bättre i dag. Här hos mig är det lite molnigt idag men ändå inte så mörkt. Få se om solen tittar fram något under dagen. Skulle ha åkt till min Dotter och hennes familj hade jag tänkt. Men fick ett SMS att Dem var i Stockholm med alla fyra förskolebarnen. Fortsätt att Krya På Dig.
Kramis
margit(maxelonia)

Monica sa...

Renée, här lyser också solen i dag! Härligt höstväder, så jag har travat lite i naturen...
Skön att du börjar krya på dig....men har du smittat hunden nu...*fniss*....
Höstkram

Zandra sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning :-)