torsdag 22 juli 2010

USA forsta inlagget pa amerikanska tangenter!

Jag ar i USA! Kan knappt tro det och ni lar inte tro min historia heller som jag senare ska beratta for er. Kan saga att hela resan var helt upponer!!! Men just nu hinner jag inte riktigt for vi ska till ett annat stalle i tva dagar.

Jag har inte kunnat skriva innan for det forsta de gjorde har nar vi kom fram var att grava upp internet och telefonkabeln sa allt har varit nere sen vi kom. Nu ar klockan 10 pa morgonen har och Emmy badar i poolen!

Som sagt sa ska jag ta min dator och skriva pa nar vi kommer tillbaka pa lordag eller sondag och da ska ni fa lasa om en otrolig historia som denna resan blev till. Jag kommer att fa ta det i omgangar tror jag!

Tack for alla snalla och goa kommentarer! Ni ar underbara!

Nu maste jag packa en smula, vi ska till Janets foraldrar och halsa pa.

See you soon!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni är lyckligt och väl framme!

Kaffe och Mazarin sa...

Kul och få ett "livstecken" från dig!!!
Kramiz..

Vanja G sa...

Spännande! Hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse!

Darkland sa...

ÅH VAD SKÖNT NI E FRAMME!!!! JAg/vi har tänkt på er massor o undrat hur det gått. Kramisar från oss:)

Gafflan sa...

Nu är ni på plats i alla fall! Hörs sen.
Kramar.

En häxa på Vift sa...

Härligt att du kommit fram. Tips också, går du in på tangentbordets språkinställningar så kan du lägga in Svenska, tangenterna ligger då precis som på det svenska, dvs ö finns på ;-knappen och ä på '"-knappen.
Mitt tangentbord är US-version och jag ställde om, för jobbigt att skriva på svenska utan å ä och ö liksom. :)

Fru Venus sa...

Vad skönt att ni är framme välbehållna! Kram på er!

Fru Purjo sa...

Ser fram emot att läsa om din resa :-)

tankar från mitt fönster sa...

Väntar med spänning på nästa inlägg!
kram

Ancan sa...

Vad härligt - landet i väster är fint att besöka - i lagoma doser .
Skulle aldrig kunna bo därborta, inte för naturens skull, utan för den mentalitet och det samhälle som är där.

Men kul som sagt att uppleva!

Ha en underbar resa!

Helena sa...

Vad roligt att det gick bra med resan. Var i USA för 30 år sen, men det är ett minne för livet. Tänker alltid att får man inte ha med stickor på flyget så är det ju trots allt för allas trygghet. Bättre för mycket säkerhet än för lite. Trevlig helg "over there".