fredag 14 maj 2010

Vad loppis gör med kroppen...


Hujedamej vad det sliter på kroppen att sitta på loppis... Huvudet värker (Ljudvolymen var en aning hög), Kinderna värker (pratat för mycket+försökt le åt alla kunder), jag är hes (oxå pratat för mycket), nacken är helt åt helvete (vridit den i fel vinklar för att glo på folk), ryggen är kass (loppis-rygg?) och till sist så värker röven (suttit på den naturligtvis) och knäna (?) och fötterna som fasen...

Det är helt okej att må åt helvete dagen efter, jag var ju liksom beredd på det... Dock finns det ett problem... Anette och jag ska ju åka och handla garn idag! Morgondagen kommer att bli lugn... MYCKET lung...

8 kommentarer:

Jonglören sa...

Oh loppis är så himla skoj. Lycka till med garnshoppandet idag.

Sussie sa...

Ja det är tröttsamt med loppis, men såå skoj åandra sidan. Haft loppis en gång med "skräp" som skulle slängas fick ihop så pass mycket att jag kunde köpa en ny spis :)

Ang.endometrioser,ja jag har fått den diagnosen :( har dock gjort en hysterektomi i februari (var full med tumörer) går på ständig koll trodde jag skulle slippa dessa cystor efter op. men eftersom jag har kvar mina äggstockar så kan det bildas cystor där. Men nu har smärtan släppt lite :)
Hoppas du får en fina dag :)
Hälsningar Sussie

Tigris Predikantan sa...

Hoppas du gör riktiga fynd då ... så du får valuta för "smärtan". Var det annat än andra "loppare" du tittade efter kanske *ler*?

messan sa...

Usch vad en loppis kan ställa till med...jag hoppas du mår bättre nu och du fått vilat lite. Blev det någe garn?
Ha fin kväll!
Kramar

Fru Venus sa...

Men loppis är ju så roligt....Blev det nån slant då? ;-)

Renée sa...

Tjänade ju ihop lite över 500 iallafal. Inte dåligt när man säljer saker för 5 spänn! Men jag ville ju helst inte ha med skiten hem. Lite fick vi väl allt ta hem men det blir loppis igen i augusti så då ska jag ju dit igen..

Anonym sa...

du är en elak och inskränkt människa. Fy vad ´du är ful i ditt hjärta

En häxa på Vift sa...

Fantastiskt vad modiga en del blir när de kan använda anonym-funktionen, va? Det är så man blir alldeles andlös av respekt för dessa åsikter som pruttas ut i skymundan. Verkligen jättetufft och moget. Not.