söndag 11 april 2010

Trött mamma...


Barnet vaknade vid 05:40 och var pigg som en mört! Åh vad glad man blir då... Barnet ska med faster Pia till Busfabriken i Linköping och så ska Michis följa med så Emmy var typ ända uppe i taket av nervositet! Jag var mindre glad kan man säga. Till råga på allt så började hunden ge ifrån sig konstiga ljud. Det lät "prutt-prutt" och luktade värre än en hel soptipp!

Det slutade med att jag fick ta hunden på en snabbrunda och tur var väl det... Det blev en rejäl hög om man säger så... När jag väl kom in så gick vi och la oss igen för Emmy kom på átt det inte var så himla kul att sitta uppe själv...

Tack och lov men jag är trött ändå kan jag säga...

1 kommentar:

Madeleineslife sa...

Känner igen det där!
Bazze & Nellie ger sig inte förens jag kliver upp. Jätteglada & hoppar som galningar runt benen! Jag som INTE är morognpigg gör det inte lättare...
Men det är sådant som ingår med djur & barn..

Hoppas du fick ta igen dig senare under dagen!

Kramis