fredag 26 mars 2010

Medans mamma har huvudvärk...


Emmy har varit och sett "draktränaren" med faster Pia och bästa vännen Michaela. De åkte till Jönköping redan klockan två idag. Under tiden har jag legat på soffan och sovit med en huvudvärk som inte går av för hackor. Den har inte lämnat mig än, trots två oxynorm och några timmars sömn... "Jag lovar, jag blir inte ledsen om du går ifrån mig!"...

Iallafall kom Emmy hem vid halv sju och både Emmy coh faster Pia verkade älska filmen! Fast någon 3D hade det inte blivit... Alla tre hade blivit besvikna men så är det ju ibland. Emmy var så nöjd och glad när hon kom hem och när Pia åkt så hoppade hon direkt ner i badkaret. Där ligger hon än!

Imorgon ska Emmy, jag, mormor och morfar åka till Jönköping. Vi ska fira ett helt gäng med födelsedagar på en gång! Brorsan fyller 40 imorgon, syrran har fyllt 30 och Emmy fyllde 10 i februari. Vi ska träffas alla och äta på restaurang. Tror det kommer att bli jättebra och roligt faktiskt. Hoppas bara att mitt huvud inte värker så in i norden! Man kan väl få må bra en enda dag om man ber snällt?

Inga kommentarer: