måndag 15 februari 2010

Repris gånger två...

Gårdagen var riktigt "rolig" Satt i soffan med mitt sticke och kollade på reprisen på OS. Det var ju lite små-trevligt att fördriva tiden med. Dock var jag så himla slö så när repris nummer två började orkade jag inte ens byta kanal på tv:n! Men egentligen gjorde det inget för huvudet orkade inte ta in allt ändå utan jag satt och slötittade hela tiden.

Emmy har gått till Michaela och kommer inte hem på en hel vecka. Hon ska va hos sin pappa så jag får vila. Fast denna gången gick två veckor väldigt fort. Kanske för att det är lite ljusare på dagarna eller nåt.

Hunden kanske har lugnat sig lite nu. Bara lite alltså... Han är hel-knäpp fortfarande när vi är ute och går. Han springer fram med nosen i marken. Kissa hinner han inte med! Sen har han haft ett spel varje kväll, han har fått för sig att han ska busa med Emmy. Han försöker "buffa" på henne och så gnäller han! Emmy tyckte att det var rätt kul ibörjan men till slut blev hon trött på honom...

Idag har systra mi varit och hälsat på. Hon hade varit hos tandläkaren så hon hade fruktansvärt ont i käften efter tandstensrensning! Hon hade med sig en födelsedagspresent till mig: en mobilväska i skinn!

Jag kan även ha min kamera i den men inte både mobil och kamera samtidigt.

Emmy har bara varit borta i några timmar men jag saknar henne redan...

Hur ska denna veckan bli...?

Inga kommentarer: