onsdag 3 februari 2010

Allting har en ände men korven den har två...

Vad jag menar med detta är att det finns ju ingen ände på snöandet direkt... Snöandet kanske oxå har två ändar? Någon rullstol går bara inte att ta ut. Vill man fastna så kan man ju köra men just nu har jag ingen lust. Det verkar som om pengarna till snöröjningen är slut för det plogas väldigt sparsamt.Jag tänkte nästan sätta en liten plog framför rullen, det hade väl varit ballt!!!

Ibland kan ens barn chocka en. Ikväll tog Emmy fram kläder hon skulle ha imorgon, la det hur prydligt som helst på sitt-puffen i tv-rummet så hon kan ta på sig dom imorgon. Utan tjat alltså, hon liksom kom på det helt själv! Måste säga att detta är en rolig ålder emellan alla tjuriga utbrott. Men det är väl det som kallas för livets resa? Nu ska jag lägga mig brevid Emmy och titta på Mythbusters..., vad annars?

Inga kommentarer: