söndag 5 augusti 2012

Inget nytt...

Nä... Jag är rätt trist för tillfället..... Tyvärr....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Renée!
Man behöver ju inte skriva varenda dag.
Jag hoppas du mår bra. Själv är jag svimfärdig till och från. Vet inte riktigt vad det är.
Det är skönt att det blivit lite svalare väder här hos mig. Det är molnigt och lite sol.
Ha en skön dag.
Kram
Margit(maxelonia)

Tantaluran sa...

Får man väl va ibland.?

Shamrock sa...

Det gör inget, ibland känner man sig trist även om man inte är det

Hamrånge slöjdare sa...

Kommer säkert nya krafter! Ny vecka i morgon, då kan du sätta fart igen.
Kram från Mona

En häxa på Vift sa...

Man har såna dagar. Det är lugnt. Rätt som det är har du massor att skriva om istället.

Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Nädå, inte är du trist. Men ibland tar orden lite slut.....här har vädret tagit slut, nu har vi liksom inget väder alls.......kramar

Cecilia sa...

Men, åh, du är ju aldrig trist.
Men kanske är tillvaron lite tung just nu. Hoppas på ljusare dagar snart för dig! Kram!

Pia sa...

Hoppas du känner dig piggare idag (inte för att skriva på bloggen, men sådär i allmänhet!)! Tack för kommentaren angående hunden min.

Vad spännande det där med "medie" som du skrev om!!!!! Jätteintressant! Tycker mycket om sådana saker!

Kramar!!!
-Pia-

ime sa...

Man får ju verkligen vara det, men roligt när du återkommer med ett inlägg!
Kram