fredag 27 april 2012

Det blir en lååång dag...

Dagen bjuder på lite smått och gott nämligen! Klockan tolv ska jag vara på Team Olmed (tror jag det numera heter) och göra nya, alternativt göra om mina gamla korsetter. Sedan jag gjorde dom sist så har några kilo kommit till på magen så de måste justeras. Ska även se om de kan hitta både en hård och en mjuk stödkrage till mig, den sista hårda jag fick var en aningens för hög, jag känner mig som en struts i den!

Sedan ska vi hämta syrran och äta lite någonstans. Alltid mysigt! Hon börjar jobba kl 14 men lite "tjöt" hinns nog med. Sen blir det shopping för hela slanten. Jag vill gärna till IKEA och sedan får vi väl se. A6 i Jönköping har ju massor av affärer och dessutom skulle jag vilja gå bort till Twilfit där syrran jobbar.

Sedan blir det säkert en tripp till Lerdalaboden innan vi beger oss till Nässjö. Min kära moder ska köpa lite garn och jag tittar ju gärna lite oxå, klappa garn är ju aldrig fel! Efter detta är det som sagt dax för Nässjö och den vanliga shoppingen, mat alltså...

En fullspikad dag alltså. Jag kommer ramla ihop i en hög när jag väl är hemma...

4 kommentarer:

Vanja sa...

Ja jösses... för min del räcker det med att besöka ICA för att jag ska sitta som ett utsketet ålarens när jag kommer hem :D
Hoppas att vädret är med er och att du får en riktigt mysig dag!

Gafflan sa...

Fullspikad, japp! Men med massa roligheter också.
Ha en mysig fredag.

Hamrånge slöjdare sa...

Det låter som en fullspäckad dag!
Hoppas du hittar något tjusigt i butikerna.

ime sa...

Jag gillar A6, trevligt ställe att shoppa på!
Kram