torsdag 5 april 2012

Blåkulla?

Nja, jag vet faktiskt inte om jag ska åka dit ikväll... Om sanningen ska fram så har jag kramp i ena sidan av röven (Jag fattar faktiskt inget, jag har inte gjort något!) och jag har svårt att sitta (får sitta på sniskan lite). Att sitta på sniskan på en kvast kan faktiskt vara förenat med livsfara så därför stannar jag nog hemma om inte någon har en sidovagn till sin kvast?

Hoppas iallafall att alla får en säker färd till Blåkulla plus att ni har jäkligt roligt!

10 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Stannar också hemma. Jag gjorde nån rörelse i går så axeln låste sig och det gör så förbenat ont. Dom andra får åka för oss!
Ha det gott!
Kramar

Vanja sa...

Så klart att du måste med! Det här händer ju bara en gång om året, det får du ju inte missa. Kan jag inte ta med dig i ryggsäcken?

disa sa...

Glad påsk på dig med!! Sitter ute i stugan och surfar lite med ett mobilt bredband jag har införskaffat. Men ska snart överlämna åt sonen som vill suuuuuurtfaaa! *skrattar* Synd på vännerna som övergivit sedan du blev sjuk. Inga riktiga vänner gör så. Tur du hade RIKTIGA vänner runt ikring dig med. Ha det bra!

Hamrånge slöjdare sa...

Jag tror det går bra att sitta lite på sniskan på kvasten. Du glömmer att du har ont när du kommer upp i det blå!

bakom berget sa...

Hoppas Du kommer efter när du känner dig bättre i röven! Annars får du väl ha en GLAD PÅSK hemma!
Kram från Åsa.

Shamrock sa...

Du får flyga "tjejsadel" på kvasten

Helena sa...

Glad Påsk, Reneè det är inte försent att åka till Blåkulla...Hoppas "gumpen" som man säger i Norge blir bättre snart och att du får en fin helg!

Rosenvante sa...

Hade inte min dator varit så knäpp igår hade jag ju hunnit läsa ditt inlägg och fått Stempen att hänga på sidvagnen och självklart hade jag hämtat upp dig då.
Men jag säger bara att det var tur att det var färd igår och inte idag, fy vilket grått tråkväder det är.
Glad Påsk önskar jag er och hoppas du är bättre i rumpan idag och på övriga ställen också så klart.
Kram

tankar från mitt fönster sa...

Har just kommit hem från cellgiftsbehandlingen, helt smärtfritt, men gick upp kl 0600, så nu ska jag sova ett tag. Läste ditt inlägg om vänner som försvinner - det känner jag igen nu. Själv har jag alltid hört av mig till vänner då de har varit sjuka eller haft det svårt och också med glädjeämnen i livet. Nu verkar det som flera stycken bara slutar att höra av sig. Men lyckligtvis finns det andra relativt nya vänner som är precis tvärtom, hör av sig på tfn, skickar blommor och böcker. Trots det känner jag en tagg att ha förlorat två nära vänner, för jag kommer inte att vilja ha kontakt med dem senare. Jag hoppas du får en skön och vilsam och så Glad Påsk som möjligt Själv har jag köpt färdig laxpudding på ICA idag, som jag ska äta senare.
påskkramar

UllaJohanna sa...

Gav attan i Blåkulla i år... Lite sisådär halvförkyld och allmänt virrig. Ingen god idé att försöka sig på kvaståkande då :))... Och godis fanns ju hemma (för en gångs skull) att tröstäta (urk!!!)

Önskar dig en glad påsk!
kram!