måndag 31 oktober 2011

Maj Gadd, jag är lite i chock...

Varför? Jo, jag har inte så mycket huvudvärk idag!!! Kan ni tänka er, det känns helt otroligt! Ringaren måste ha hoppat ur skallen och emigrerat till någon annan (hoppas det inte va nån av er...).

Så idag ska jag njuta och bara vara... Vädret är grått men den "lille" kissen Buddha ska få gå ut på promenad. Eller promenad kanske var lite för överdrivet... Myrsteg på samma fläck kanske det ska heta... Igår var han och nosade i lite högt gräs och hans min när löven blåste av trädet över honom var obetalbar. Synd bara att hans matte inte kan stå för länge på sina fötter, vi hade nog kunnat vara ute i flera timmar annars!

Vad ska ni göra idag då?

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Så skönt, hoppas nu att det håller i sig för alltid, det är inte trevligt att ha ont i huvudet. Till slut blir man förtvivlad, men jag tycker du är duktig som pallar så bra som du gör....Kramar

Anonym sa...

Jag tror jag ska rasta snabeldraken och förpassa lite kattpäls till dammsugarpåsen.

Gafflan sa...

Åh vad skönt! Hatar huvudvärk.
Idag ska jag handla. Det är inte det roligaste men äta bör man annars dör man :D
Kram

Anonym sa...

Va skönt att Du är bättre i ditt huvud.
Va jag ska göra idag. Ska lyfta telefonluren och ringa Vårdcentralen.
Har haft och har känning av mina Tarmfickor . Nu känns det som om jag fått en urinvägsinfektion mitt i alltihopa. Varför får man inte känna sig frisk. Jag står inte ut snart.
Många kramar till Dig från Mig
Margit(maxelonia)

Ulrika sa...

Hoppas huvudvärken håller sig borta, och hit har den då inte kommit.
Jag får inte mycket gjort även om det skulle behövas ack så mycket.
Jag slappar för fulla muggar.
Och ser katterna glo och spotta på småpippisarna som äter från fågelfröerna..

Hamrånge slöjdare sa...

Härligt att du mår bättre!!
Här har varit jättefint väder i dag. Sol och blå himmel, 11 gr varmt.
Jag har varit på gym plus en sväng till Gävle.

Pia sa...

Ooh, så vidunderbart! Jag lider av svår migren (fyra olika), så om jag en dag i månaden är utan huvudvärk, så är det bra! Men annars kan jag ju inte ens inbilla mig hur du har det, speciellt nu när du hamnat dra ner på oxynorm (oxycintin, eller vilket namn det nus en är, men oxsitocin i varjefall)!
En sån baddare till katt! Dottern/filmregissören kan ju göra en film om honom också?!!

Kraaaaam på dig!!!
-Pia-

Sunna sa...

hoppas värken håller sig borta, här har vi en underbar höstdag så ska smita ut när jag har lunch och bara andas

Lisbeth sa...

Vad härligt. Hoppas du fått möjlighet att njuta av dagen