måndag 13 juni 2011

Helt slut...

Så känner jag mig, helt slut i rutan... Som om någon har tagit och dragit ur proppen och all energi långsamt sipprade ut från min kropp... Jag hade ju inte så mycket energi innan liksom... Ändå ska jag försöka skingra mina tankar och åka upp till mina föräldrars hus och tvätta lite täcken. Måste skingra tankarna...

Tankarna far runt likt en centrifug i huvudet. Huvudvärken kommer som ett brev på posten, att tänka för mycket gör att sinnet gör ont... Jag kan inte berätta varför jag mår dåligt... Inte än. Jag måste reda ut min hjärna först, lägga upp en strategi liksom. Ibland är det svårt att sätta ord på känslor... VÄLDIGT svårt...

Solen skiner iallafall och det är ju bra...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad tråkigt att du inte mår bra. Hoppas att det känns bättre snart.
Jag skickar många krya på dig kramar.
Kram Kram
Margit(maxelonia)

Helena sa...

Stödkramar och krya på dig! Att skingra tankarna, om bara tillfälligt kan vara bra.

Black Iris sa...

Men usch och fy... Du har väl någon att prata med hoppas jag för det känns alltid skönt att lätta på trycket lite.
Hoppas allt reder upp sig på bästa sätt i alla fall..

Kram Maidi

lillies lya sa...

Det är nog bra att tänka, men ibland så drar tankarna ner en i rena malströmmen!

Var rädd om dig!

UllaJohanna sa...

Känslor är ett märkligt kapitel!
Och strategier kan vara svårhittade!!

Massor med "kramenom" till dig!!!

Cecilia sa...

Klokt att ge det lite tid, det kan vara delar av ett problem som liksom benar upp sig självt om man bara väntar ut det...
Hoppas det går bra, kram.

Anonym sa...

Då hoppas jag att du snart får reda, strategi och energi tillbaka.

Fru Venus sa...

Det där låter inte bra :-/ Något jag kan göra? Kramar i massor!

Shamrock sa...

då är vi två som är helt slut

ime sa...

Hoppas allt känns lite lättare snart.
Kram