tisdag 17 maj 2011

Jag skönk lågt idag...

Först så skönk min medvetandegrad väldigt lågt... Jag somnade alltså i soffan som vanligt. Inte konstigt för min kropp bröts troligtvis av på mitten av detta sopandet jag gjorde (jag gör aldrig om det...tror jag).

Sedan när jag hade vaknat satte jag mig i min fotölj och skönk så lågt man kan komma... Jag tittade på en dansk film som var det dåligaste man kan skåda... Varför stänger man inte av skiten för då? Det är liksom så dåligt så man måste titta färdigt iallafall.

Jag virkade iallafall som en blådåre medans filmen segade sig fram. Kanske en bra kombination, Dansk dålig film och virkning? En filt ska det ju bli men nu ska jag bara ta reda på hur stor den ska bli... Som en spjälsäng kanske? Får kolla IKEA efter mått... Större orkar jag nog inte göra, vill ju göra annat oxå. Huvudet är FULLT med idéer ju!

5 kommentarer:

Monica sa...

Tjingeling. Jag håller nog allt "koll" på dig ska du veta....hi,hi
Huvudet fullt av idéer....ta det försiktigt!
Varm +25 kram från mig.

Rosenvante sa...

Ibland blir det ju bara så, luften går ur en totalt på stört. Men att få en luring i soffan tycker jag är så skönt, men det händer tyvärr alldeles för sällan.

Helena sa...

Dansk film har jag nästan aldrig sett. Fick dom varandra på slutet? Finsk tv-teater skojar man ju med är nog ännu mera seg. Men man måste vara öppen för andra filmer än amerikanska.

S sa...

Vad roligt med många ideér!
Gäller bara att göra verklighet av dem, det brukar vara lite småsvårt för mig tyvärr...

Kram

Ulrika sa...

Är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju. Det kan jag skriva under på.

Jag kan också drabbas av städdjävulen, det känns liksom så skönt när smutsen försvinner, man röjer mer och mer, påbörjar projekt som helt plötsligt stannar av. Kroppen har sagt ifrån och där ligger man och gråter samtidigt som man förbannar sig själv för att man aldrig lär sig.

Och att känna sig tvungen att se slutet även på dåliga filmer kan jag också skriva under på. Varför är det så?
bättre vore det ju att stänga av skiten, eller se något bättre.

Krya på dig!