måndag 23 maj 2011

Jag är så FÖRBANNAD!

Jag vet att min blogg heter "Vimsiga mamman" av en viss orsak, Jag ÄR väldigt vimsig... Ibland finns det dock gränser tycker jag...

 Idag har jag glömt min dotters vårfest!!!

Jag är så jäkla ledsen så jag snart kräks! Jag blir så förbannad på mig själv så ni inte kan ana... Inget kan jag komma ihåg, inte ens om jag skriver upp det!

Nu tror jag att jag antingen går och drar en filt över mig eller ringer någon som kan antingen uppgradera min hjärna eller skänka mig en bättre begagnad...

10 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Nä, fy va trist. :(
Tyvärr sånt som händer och vad jag förstått så ingår väl vimsigheten i EDS-bilden, va?
Men jag förstår att du är ledsen och arg på dig själv, jag skulle förbanna mig själv också.
Men straffa inte dig själv för hårt bara, gjort är gjort och tyvärr går ju inte klockan att vrida tillbaka.
Kram!

lillies lya sa...

Åh, men så synd! Förstår att du är besviken på dig själv - men, det är ju inte som om du gör det med vilje, eller bara struntar i det. Var lika snäll mot dig själv som du hade varit om det gällt någon annan!

tröstekramar
lillie

Rosenvante sa...

Nej, nu tycker jag väldigt synd om dig. Så får man ju så dåligt samvete när sånt händer också. Men jag tror Emmy förlåter dig och nästa gång kommer du inte att glömma ska du se.
Kram

ime sa...

Så trist - du får göra som min son gör, lägga in alla påminnelser till sej själv i mobilen så den piper och då kollar man ju automatiskt...
Kram

Cecilia sa...

Åh, det finns en del saker i allas liv, tror jag. Man har glömt, inte fixat det man skulle ha och det gör så ont. Kanske mest för en själv... man brukar för höra om det också, då och då från barnen...
Emmy förlåter dig säkert, bara du kan förlåta dig själv också!
Kram!

mary-ann sa...

köp en almanakka och häng upp den på köksskåpet där du inte kan missa den sen skriver du upp allt som händer/planeras...är så fruktansvärd tråkigt när nåt sånt händer...kram

Camilla sa...

Mobilen är en bra meckapär som jag använder mycket flitigt, annars hade jag missat mer än jag redan gör.

pysselmamman sa...

Usch, jag vet hur det känns. Är också den där vimsiga mamman...riktigt pinsamt och ledsamt är det ibland!!!

Anna D sa...

F*n vad trist det är när ens dåliga minne går ut över andra, särskilt barnen...
Hittar du en uppgradering för hjärnor kan du väl berätta det va? Skulle behöva en själv. :)

Unknown sa...

Jag håller med camilla! jag använder min mobils kalender väldigt flitigt så var gång det är något som inte få glömmas så pipper den till. Hjälper inte alltid att jag skriver upp i kalendern om det är något som ska göras, jag glömmer de ändå så mobilen är bra.. Du få gott göra din dotter på något annat sätt, kanske en heldag på stan? kram