torsdag 19 maj 2011

Före och efter:

Min frisör blev så glad när jag kom och sa att jag skulle klippa av hela skiten. Jag hade med mig lite bilder på hur jag ville se ut på ett ungefär och sedan skred hon till verket. redan efter att hon hade klippt av lite vid ena örat kände jag att detta var så bra!

Just det ja, jag skulle ju sätta in "före"-bild... Här ser ni min fina utväxt, jag är alltså blond egentligen:


Så här långt hår hade jag innan klockan tolv idag:


Det var jäkla massa hår på golvet. När man tittar på detta så fattar man hur mycket hon har klippt.


Så här paffa blev två av mina djur av att se mig korthårig:


Här är jag då! Tummen upp för min frisyr, jag gillar den stenhårt!


Åsså från andra sidan:


När jag kom hem färgade jag håret och ögonbrynen, gick mycket smidigare nu kan jag lova! Sedan var det dax för soffan för mig... Så här såg jag ut när jag vaknade:

Tur att det är modernt när håret spretar åt alla håll!

22 kommentarer:

lillies lya sa...

Snyggt!!! Visst är det härligt att få bli ompysslad hos frissan!!!

tankar från mitt fönster sa...

Oj så snyggt och tufft ;) Det verkar vara en bekväm frisyr också.

En häxa på Vift sa...

Blev ju jättesnyggt det där!

Reidun sa...

Jättesnyggt!

miaring sa...

Ännu snyggare efter tuppluren! Ju rufsigare desto häftigare
kram Mia

Carola sa...

Snygg frisyr å snygg färg! passar dig jättebra!

Shamrock sa...

Det blev jättesnyggt

Anonym sa...

Jättesnyggt och praktiskt!!!

stina sa...

WOW vilken pingla och nu ser man vem dottern är lik också ;-) Du passar väldigt bra i färg och form på håret. Tufft!

KRAM

Monica sa...

Du blev jätte fin! Skönt att ha en frissa som förstår/vet hur man vill ha det.
Må väl och ha det så gott!

Fru Purjo sa...

Fiiiint :-)

Madeleineslife sa...

Snyggt! Den passar dej mycket bra! :) Påminner om en av mina tidiager frisyrer..

Trots att det är skönt hos frissan, man blir ompysslad så blie vi trötta..
Kramis

Pysselfarmor sa...

Snyggt och det är himla skönt med kort hår...och mitt spretar verkligen åt alla håll. Sambon frågar ibland om jag glömt och kamma mig ;-)

Pinglan sa...

Coolt syrran!!!

Linn sa...

vad fint det blev!

Helena sa...

Så fint och tufft! Lättskött frisyr nu om sommaren.
Ha en fin helg!

åsa sa...

Så snyggt!

Mina dagar sa...

Jag säger bara på ren svenska SKITSNYGGT!!!!!!!!

Njuuuut av fredagen!
Kraaaam Eva

Anonym sa...

Gud va snygg frisyr Du skaffat. Jag avundas dig verkligen.
Ha en skön dag
Margit(maxelonia)

ime sa...

Supersnyggt!!

Cecilia sa...

Jättefint!
Frisyren passar dig så bra, det ser nytt ut men det känns som det är "din"!

Marie-Louise sa...

Jättesnyggt, även efter sömnen på soffan :)