torsdag 21 april 2011

Spanarna i Anneberg!

Dagen började i solens tecken. Då bara måste man ju sätta sig ute en sväng och lufta både sitt egna vita skinn och ta ut alla djuren så de oxå får lufta sig. Här ser ni spanarna i Anneberg!


Jag har ju faktiskt lite blommor oxå, här är små penséer som jag bara älskar!


Denna primula var så nära döden men ångrade sig och vaknade till liv igen:


Här är min välkomstkommité utanför min dörr. Emmy har köpt dessa gubbar och jag tror det ska föreställa hon och jag...

Med denna bilden önskar jag er alla en riktigt GLAD PÅSK! Ät massor och njut!

7 kommentarer:

lillies lya sa...

Vi önskar er alla en härlig påsk!!

ime sa...

Vilka fina bilder! Önskar dej också en skön och avkopplande påsk!
Kram

Rosenvante sa...

Mysiga bilder. :)
Önskar dig en skön och glad påsk också.
Kram

Helena sa...

GLAD PÅSK till dig och katter och hund!
Bär det av till Blåkulla i dag?

Shamrock sa...

Jag gillar spanarna. Glad Påsk!

Monica sa...

Spanarna är "bara för härliga".....
Önskar er nu en riktigt skön och Glad Påsk.
Kram från mig.

Madeleineslife sa...

Tack detsamma!! Hoppas du har orken att njuta i helgen, äta gott & umgås med trevliga nära & kära...

Glad Påsk kramar ifrån mig, Bazze, Nellie Tarzan & Jane!