tisdag 5 april 2011

Kastrering nästa!!!

För bägge katterna menar jag nu! Det skulle verkligen behövas nu och jag tackar verkligen för att Buddhas kulor ryker imorgon ska ni veta. Jag fick nämligen se mer snusk igår...

Tittar in i Emmys rum. Där ligger Tufsan på magen och lockar på Buddha på alla sätt hon kan. Först luktar han henne där bak sedan ställer han sig gränsle över henne men ser helt oförstående ut samtidigt. Då piper hon till och Buddha blir jätterädd, hoppar jämfota bakåt och undrar vad det var som hände nu?

My god... Jag har ju gett henne p-piller ju, kan de göra det ändå? Fattar ingenting ärligt talat men ack vad skönt det ska bli efter morgondagen.Jag ska ju så småningom kastrera henne oxå men det får vi ta lite senare, en katt i taget tack!

Nu är det dax för att skicka barn till skolan och första rundan med hunden. Hoppas ni har sol, det har inte jag...

ps. Till Agneta: Sims är ett dataspel där man "gör" både hus och människor som man sedan spelar med. Svårt att förklara, googla gärna så får du se mer. Själv gillar jag det inte för jag fattar inte själva tjusningen med det men barnet gillar det!

6 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

nja, får hon p-pillret som hon ska så har hon ingen drift, och pipet är helt enkelt att hon säger ifrån.
Men ja, det är skönt att få det gjort, kastreringen alltså. Vänta inte för länge med honan bara, är hon 2 nu och gått på piller så länge så är det bra om hon kommer ifrån dem så snart som möjligt då långvarigt p-piller bruk hos katthonor kan ge ganska läskiga sidoeffekter som cancer bla....

ime sa...

Hahahaha.... stackars Buddha som hoppade baklänges och inte förstod vad det var frågan om....

Lisa lagom sa...

Blir så full i skratt när jag läser om vad som försigår hemma hos dej! Tisdagar är ju Ozzy hos mina föräldrar då gubben är på vattengympa på fm och jobbar em. Idag är föräldrarna i stugan med min bror och hans fru + 2 löpande cockertikar. Ozzy är inte riktigt könsmogen än, inte vad vi märkt i alla fall. Vi tyckte att han skulla vara hemma, men de skulle bums ha ut honom till stugan. Lite spännande är det!

Snäckskalsdalen. sa...

Tack för det! Jag har tittat in nu och förstod inte så mycket, men det är nog kul när man kommer in i det, som med så mycket annat! Jag tycker ju att det är roligt att lägga patiens och att göra Word link, så.....och nu har jag läst att det är bra för kreativiteten och tänkandet att vara på nätet!

Ja, det är nog dags för lite kastrationer hos Vimsiga Mamman....skönt när det är gjort. Dom djuren, dom djuren!

Agneta kram

Baronessan sa...

Så dom håller på! Man blir förvånad faktiskt. Mina katter beter sig ibland som om dom vore på friarstråt (hankatter alla 3) men dom blev kastrerade redan vid 6 månader. Det sitter kanske i generna. PS. Du har en award hos mig :)

Anonym sa...

Tyvärr så kan hankatter fast dom är kastrerade ägna sig åt snusk Jag har två osteriliserade honkatter och två kastrerade hankatter och dom ägnar sig en hel del åt snusk när tjejerna löper Så bara jag har lediga dagar och ekonomin tillåter så ska tjejerna steriliseras

Lena