fredag 15 april 2011

Det måste ju vara kärlek!


Bilden säger ju allt eller hur!

13 kommentarer:

Linn sa...

sötnosarna!!

nä vad jag vet så är ingen tingad än.. eller ja tjejen är tingad av mig om hon utvecklar sig fint=) men det är alltid osäkert med en "padda"

2 av killarna verkar få SUPERsockor och kilar på fötterna så dom skulle vi vilja att dom som köper dom ska ställa ut.. för dom kan nog gå riktigt långt isf!

Fru Venus sa...

Nämen pluttilutt :-) Kvällskramar till er alla!

Fru Purjo sa...

Så sööööta :-)

Monica sa...

Nä men sååååå söta! Önskar Dig en bra helg!
Var rädd om dig & kram från mig.

Pinglan sa...

Sötnöt!

Ulrika sa...

Vilken perfekt bild. Jo, dom gillar varandra det syns tydligt.
Vad glad han ska vara nu när han har en kompis, en kattkompis. Mysigt.

Dom är för fina bägge två.

Reidun sa...

Uuuuunderbaart!!!

Caroline sa...

Sicka söta katter! Angående min nakenfis: Hon är alldeles len och varm att ta i, många blir glatt förvånade =) Kram på dig, hoppas du får en mysig Lördag!

En häxa på Vift sa...

va sött!

Shamrock sa...

Gulligt

Baronessan sa...

Absolut kärlek! Jösses så söta dom är :)

Helena sa...

Oj vilket stort paket, som buddha tydligen gillar.
Läste att du filar klorna på Gibson, det ska jag göra på min hundvalp. I vart fall prova.
Helena med ny blogg.

Marie-Louise sa...

Nej men vad söta :)