söndag 3 april 2011

Det börjar bli lugnt...

Faktiskt så märker man att redan efter dessa få dagar  börjar ett lugn infinna sig. Tufsan sitter i fönstret i Emmys rum och Buddha ligger i Emmys säng. Helt tysta är de förutom att Buddha säger "prrr" lite tyst då och då. Precis som om han vill säga "det är lugnt gumman, jag är här hos dig".

Idag har avmaskning stått på programmet. Man kan ju tänka sig att Tufsan ska strula och Buddha sköta sig galant men faktum är att Tufsan svalde sin tablett i ett nafs och Buddha spottade ut den hundra gånger... Till slut fick jag mosa den och blanda den med mat. Inte blev det bättre, han spottade ut det oxå men åt upp det sen när han hade inspekterat det ordentligt... Kanske var det dumt att ta det jag hade hemma, hade väl varit smidigare med en spruta med pasta i typ... Ja ja... Man lär sig så länge man lever...

Om ni undrar varför jag avmaskar dom så är det så att Tufsan har varit halvt om halvt utekatt så man vet ju inte. Jag tar det säkra före det osäkra!

Nu ska jag krypa ner i sängen och myspysa! Godnatt på er ALLA och ett varmt tack till alla kommentarer jag har fått nu, jag blir så himla glad ska ni veta! KRAM!

1 kommentar:

bokrikedom sa...

Underbara bilder i ditt förra inlägg, kärlek lyser ur ögonen på både tjej och katter!