onsdag 23 mars 2011

Fasen...

Sist jag besökte stan så pajjade ju mitt avgasrör. Eller rättare sagt; det lossnade! Något fel på ljuddämparen är det inte för det byttes för en månad sedan, det är själva fästanordningen som är åt helsinki! De trodde att de hade fått det hela att fästa sist vi var i verkstaden...

Idag satte jag mig i bilen och vred om nyckeln...
"TJÅCK-TJÅCK-BRUM-HACK-HACK-HICK-HACK"...
Jäkla bil!

Bara att gå ur och se glad ut... Har iallafall haft en underbar dag, Buddha har varit ute och promenerat och efter det fick Gibson komma ut på en lite längre tur. Det blåser så in i norden men jag lyckades se en trädgård full med snödroppar! Lyckan är fullständig...

Nu måste jag lägga mig och vila lite. Ikväll väntar stick-café så jag måste försöka vila fram min kreativitet!

6 kommentarer:

lillies lya sa...

Stickcafé??? Vad är ett stickcafé? Det låter skoj. Jag har inte stickat på den dag jag minns.

Blås inte bort!
Maurice & Kajsas slav
lillie

Tantaluran sa...

Höj radion i bilen nästa gång så hör du bara ljuv musik när du åker omkring!

Osloskånskan sa...

...och jag har precis hämtat ut min från verkstan, hyrbil är usch.

matte sa...

Sicket bilskrälle. Jag har inte sett en enda vårblomma..men snart så :) Satte ner en hoper snödropp mitt i gräsmattan i höstas men de har en dec snö på sig än.

Marie-Louise sa...

Men vad är det med ditt avgasrör, det vill inte alls. Trist när saker inte fungerar, och efter att blivit lagat två gånger dessutom...
Buddha måste tyckt det var mysigt att få gå ut :)

S sa...

Blä för bilar som krånglar...