måndag 7 februari 2011

Nu jäklar ser man ljuset i tunneln!

Ser ni? Nu jäklar börjar det att bli riktigt bra, jag är så nöjd... Får klippa håret runt om rätt ofta dock för så fort det kommer hår i såret så börjar det gegga. Snart är det dock färdigtvättat! Det gick lite sakta i början tyckte jag men sen började jag använda Aloevera och då började det att hända grejer!

Jag har faktiskt inte legat på latsidan vad gäller stickningen heller även om jag inte har skrivit något om det. Här ser ni var jag gör, mössor:

Är helt inne på mössor just nu... Sen avskyr jag ju att sticka efter beskrivning så jag gör lite eftersom. Det blir som det blir liksom!

Sen måste man ju ha en Buddha-bild! Buddhis älskar sitt träd och är gärna i "huset" på andra våningen.

Åh vad söt man kan vara!

Äter som en häst gör han och växer som attan gör han oxå. Jag börjar undra hur stor han ska bli...

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Va skönt att det börjar se bra ut med hans sår. Vilket helsike du fick med det där.
Ja vad ska man med beskrivning till när man stickar så där fint! Mössorna är ju jättefina!
Nu ska jag ta fram strykjärnet och fixa till ett loppisfynd från igår.
Ha det gott! Kram från Åsa.

Anonym sa...

Det var ju det jag sa... ALOE VERA ALOE VERA ALOE VERA!!!!

Marie

Rosenvante sa...

Aloe vera är verkligen dunder. Var på besök i en fabrik på Aruba och fick se lite av deras produkter. Klart man handlar och tror man gör klipp, hmmmmm visade sig sen att det var billigare nere i stan. Vadå lurad. Men det är verkligen bra grejer.
Buddha bus är för söt. Det riktigt lyser bus om honom.