söndag 2 januari 2011

Sorry...

Ibland så känns allt åt helvete helt enkelt... Jag är sur för att de där människorna inte har gett mig alla pengar, jag är sur för att jag känner mig ensam (trots galen kisse och söt hund) och sen är jag sur för att jag är sur...

Varför blir det så här... Jag tror att allt som har hänt har helt enkelt kommit ifatt mig... Nu kommer reaktionen på allt som har med Gibsons bett att göra till exempel. Igår bara vilade jag, orkade inget annat. Så förlåt om jag inte var inne hos er alla men jag har ingen ork just nu...

Jag är så glad över er alla som kommenterar här, ni stöttar och hjälper till 100 %! Utan er skulle jag nog ha legat som en liten lort på golvet och gråtit, nu är jag "bara" sur...

15 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Du, man får vara sur ibland! Och ledsen också. Det brukar hjälpa att tillåta sig vara det ibland. KRAM!

Reidun sa...

Sådana dagar dyker upp ibland. Trots att jag är frisk (förhoppningsvis) efter många år så får jag också svackor. Särskilt när det har varit mycket som frestat på psykiskt. Då ramlar jag ihop i en hög och orkar (ids) inte göra något.
Dessutom är det mörkt, snö och kallt.
Lite pälsterapi kan göra under.....

Unknown sa...

Aldrig att du behöver be om förlåtelse för att du inte är inne och läser hos alla bloggare. Jag har oxå dagar då jag tycker allt är skit och jag orkar varken med er eller annat. Du får vara sur eller förbannad.
Tänker på dig.
Kram

Lisa lagom sa...

Jag tror att man behöver de här riktigt usla dagarna för att kunna uppskatta de bra dagarna! Och det är självklart att allt som hänt tar på dej. Hoppas att idag är en bättre dag!

Anonym sa...

Släpp ut det Du har inombords. Svär Ve och Förbannelse över den situation Du varit och är i.
Har dem någon förklaring till varför Du inte får pengarna av dem. Jag säger som jag skrivit tidigare här i Din Blogg. Se till att anmäla Dem och få någon typ av kvitto från sjukhuset som behandlade Gibson.
Jag hoppas det ordnar upp sig så Ni får lugn och ro.
Jag skickar många varma kramar till Dig och Din Dotter.
Kraaaaaaaaaaaaaaam.
Margit (maxelonia)

monica sa...

Hallå!!! Vadå galen kissunge, han är ju ljuvlig förstår du väl! Bara lite busig kanske, precis som en bebiskisse ska va!
Men men,,jag förstår dig vännen,,,ibland kan livet kännas pest...tror vi alla hamnar där ibland,,,men då ska du tänka på det fina du har!,,och alla goa människor runt omkring dig...och dina underbara djur förstås som skänker så mycket glädje och kärlek.
Hoppas du mår bättre nu!
Kram Monica

En häxa på Vift sa...

Man får vara sur ibland så det är inget du behöver be om ursäkt för.
Det har ju varit mycket kring er nu på sistone så det måste ju få ta ut sin rätt nån gång.
Ta hand om dig
Kram

Cecilia sa...

Eller lyssna på någon nostalgisk låt och gråt ut! För ett tag sedan när tillvaron varit ruff mot mig tillbringade jag tre dagar på landet och gjorde en del saker som skulle göras men mest satt jag på olika stubbar och stenar och grät av hjärtats lust, det kan behövas ibland när man varit tvungen att vara duktig och stark ett tag!

Fru Venus sa...

Vännen, man måste vara sur ibland för att känna glädjen sen igen, och du bestämmer själv när och hos vem du läser! KRAM!

Shamrock sa...

Man måste få vara sur ibland! Och som du säger så är det nog en försenad reaktion

bakom berget sa...

JOBBIGT! Mitt år har oxå börjat med mest skit. Men fördelen med det är ju att då kan det ju bara bli bättre sen. Hoppas att du känner dig lite gladare i morgon. Hur är det med Gibson förresten?
Var rädd om dig! Kram Åsa.

Fru Purjo sa...

Låt det ta sin tid. Du kommer tillbaks. Ta det lugnt, gör saker du tycker är roligt och försök släpp det jobbiga. Kram :)

Sunna sa...

pms? choklad och whisky hjälper, kör hårt

conny sa...

Alla har vi såna där perioder när allt verkar meningslöst. Tro mig, det går över! Det hör till livet för att vi ska kunna känna glädje. Om vi inte kunde vara olyckliga ibland, så kunde vi inte känna lycka heller.

Baronessan sa...

Usch vad jobbigt du har det. Jag har varit sjuk länge och inte orkat kolla in till mina bloggvänner. Nu har jag läst in mig hos dig och du har verkligen inte haft det lätt. Du har all rätt att känna dig sur och förbannad. Tyvärr mår man ju inte bättre av det men det är inte mycket att göra åt. Bara hoppas på att det kommer bättre och gladare dagar. Gott Nytt År på dig och kram!