måndag 6 december 2010

Ta tag i livet!

Då var det måndag igen... Jaha... Jag har varit duktig och skrivit julkorten till "Unes States" plus alla andra till "sverigelandet". Nu har jag egentligen massor att göra men jag liksom skjuter det framför mig (eller bakom?). Varför sitter tummen i röven så jäkla hårt ibland?

Idag hade de skottat härute så jag behövde minsann inte klaga på det. Dock så körde jag (med el-rulle alltså) in på en väg som var hur skumpig som helst. Inte bra kan jag säga... Till slut orkade jag inte hålla upp huvudet utan fick sitta och glo rätt ner i marken! Herregud... Det är sådana här tillfällen som gör att jag kommer ihåg hur jäkla dålig jag egentligen är... Fast jag är jäkligt bra på att förtränga detta ska ni veta!

Nä Renée, nu får du fan ta tag i ditt liv!

3 kommentarer:

Madlar sa...

Men vad ska du ut o göra? Det är ju risk för liv o den lilla hälsa vi har kvar genom att peta näsan utanför ytterdörren.

Renée sa...

Jag måste ju tyvärr ut med hundskrället, annars hade jag aldrig satt ut näsan, jag LOVAR!

Fru Venus sa...

Du måste ha vovven i en 200 m löplina!?