måndag 6 december 2010

Den satt hårt...

Tummen är det jag pratar om alltså... Efter att ha smörjt hela ändan med såpa plus skaffat en kofot så fick jag äntligen ur den jäveln!

Så nu har jag varit riktigt duktig och gjort nästan alla sakerna på "att-göra-listan". Jag tänker ge mig en belöning för detta... Jag får lägga mig i soffan och gossa in mig, det kallar jag belöning!

Fru Venus tyckte by the way att jag skulle ha en 200-meters löplina till vovven... Det hade ju varit bra iofs men vovven vägrar gå en meter utan sin matte... Han är 13 år, en stor schäferliknande vovve som borde vara en riktig tuffing, dock stämmer det inte ett skit... Han är nog den larvigaste hund som finns! Fast det vet ju inte andra! En del tar en omväg när Gibson kommer. De skulle bara veta att det är nog han som är räddast!

1 kommentar:

Sunna sa...

Gibbson och moses är nog bra lika, modiga män va?