söndag 12 december 2010

Det gör ont...

Om ni minns det förra inlägget så var det två mycket söta flickor där på en bild. Flickorna var mycket fina i håret oxå, så fint våfflat med tång av lilla snälla mig!

Nu har jag dock fått världens värk av att jag var så snäll... Fy fasen... Har legat på soffan i ett par timmar och försökt bli människa... Tror att jag håller ihop så jag kan titta på dansen iallafall. Tack gode värld för att min pappa kör oss för annars hade det gått åt helvete! Sen måste jag ge ett stort tack till mina tabletter... Vad hade jag gjort utan er???

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Okey, snyggtjejerna tvättar inte håret innan jul nu så är de fina länge och din värk gav en lite längre upplevelse ;-) Hoppas det går om snart, kram!

Unknown sa...

Åh stackars dig. Hoppas du kom iväg till dansen och kunde njuta och vara stolt mamma en stund.
Kram

Darkland sa...

gumman, så kul o ses en snabbis innan:) Synd värkhelvete finns du, men tack o lov det finns piller;) Hoppas du blir lite piggare snart, kram kram från mig:)

Elisabeth sa...

Gulle dig! Ja, jag tycker verkligen att du har ett elände... men jag tycker också att du är en av de mest märkligt starka människor jag mött!! För vad som slår mig varje evigaste gång jag läser hos dig, är din så så så otroligt starka livsglädje och styrka för livet som du bär! Trots alla motgångar... trist och svårt... deppigt och eländigt... ensamt och gråtigt... så ändå... ändå så besitter du en kraft som banne mig inte kan vara av denna världen! Jag skulle nog ha dött flera gånger om, tror jag, om jag hade varit du...
Så.. vad jag ville säga... och trots att jag inte orkar läsa så mycket bloggar nu för tiden... men du ÄR verkligen en förebild för mig... och jag beundrar dig så oerhört mycket för hur du orkar möta livet.
Att du sen också kan stötta och peppa andra, däribland mig, ja... du vet... och jag hittar inte orden nu... men du har också ett mycket mycket stort hjärta, min vän.
Tack snälla, för att jag fick möta dig... och att jag får vara din vän!

Varm varm kram till dig Renée... jag beundrar dig!

tankar från mitt fönster sa...

Oj oj med värk. Man får vara tacksam för det lilla: till och med värktabletter som gör livet drägligt, eller hur? Själv har jag stoppat i mig tre gånger idag. Efter jullunchyen tog jag en tupplur på två timmar o är därför vaken i natt, men nu lutar det åt sängen.
Sköt om dig och hoppas att det är bättre i morgon.
många styrkekramar
kajsa-stina

bokhyllan sa...

Kom du iväg på dansuppvisningen? Hoppas det. Kram till dig.