torsdag 4 november 2010

Katter, katter och åter katter...

Fast allra först blir det ett kort på en hund. Här är Snobben, Pilans Flat coated retriver som står såhär när man åker bil! Man kan ju missa något om man lägger sig ner eller hur? Vi åkte ju till min lille kisse Buddha (eller Snickers som han heter i papperna...) och Monica som föder upp ragdoll och Maine Coon.

Här är Baddhas mamma Miss Li. Henne såg vi typ bara när vi kom in (hon ville väl kolla in vilka vi var), sedan var hon väck! Tjusig är hon iallafall och Buddha lär bli lik sin mamma...

Här har vi lille Buddha i egen hög person. Han var dock en aning skraj när vi kom och väckte honom (fy oss!) så han fräste lite åt oss. han glömde nog bort sin rädsla fort för sen gosade vi och pussade och klappade hela tiden!




Jag kan säga att jag smälte som smör i solsken... Så varma, så gosiga och så otroligt lugna! Buddha var väldigt försiktig än så länge och tyckte nog att världen utanför hagen var väldans farlig... Bättre krypa in i den lilla bolådan och krama syskonen!

10 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Nämen jisses sååå söta!!!!:)Kramiz...

En häxa på Vift sa...

vilken sötplutt!

Fru Venus sa...

Hur gamla är dom nu?

Unknown sa...

Åh så söta!!! Men Snobben var en going oxå.

bakom berget sa...

Så himla söta dom är! Jag vill oxå ha en!
Kram på dig min vän!
Åsa.

Kicki & Jörgen sa...

Åh jag smälter som smör i solsken.

Pia sa...

Åååh, vilka gullepussungar!!!! Vovven Snobben likaså!

Ha en skön helg, som står bakom dörren...

Kramis/Pia

Snäckskalsdalen. sa...

Så otroligt söta. Finns det något sötare än kattungar? Undrar det, jag!
Kram

skapa och inreda sa...

Så söta!!! Jag väntar också tillökning i kattfamiljen. Nästa vecka flyttar Lille Svante-Bus in hos oss. En till ragdoll!
Kram Annika

Pinglan sa...

Söta kissar, men snobben var ju för go ändå!!