torsdag 14 oktober 2010

Vi har en vinnare!!!

Först vill jag säga fy skäms till mig själv som har dragit en vinnare en dag för sent (ups!) men heter man vimsiga mamman så betyder det att man ÄR en vimsig mamma...

Vinnaren är:

STINA!

Så skynda dig att mejla mig (rej74@hotmail.com) din adress så skickar jag dig din vinst på direkten!!!

Jag vill oxå passa på att tacka er ALLA för mycket roliga och fjäskiga kommentarer! Jag är numera världens malligaste person efter att ha sugit i mig vartenda ord! KRAM!

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Det är bara att ta emot och suga åt sig!
:)

Madlar sa...

Grattis Stina....din lilla lismare....

Elisabeth sa...

Ja, men helt riktigt... man får vara hur mycket vimsig mamma som helst ibland!
Sen får hon vara hur mycket mallig som helst också... och speciellt när hon egentligen inte är särskilt mallig i vanliga fall!! Utan mer en väldigt ödmjuk människa...

Varm varm kram...

Kicki & Jörgen sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh TACK!!!!! Jag läste detta först nu.