torsdag 14 oktober 2010

Väntar...

Först och främst så väntar jag på att Stina ska mejla mig så jag kan skicka iväg vinsten till henne!

Sedan väntar jag på att gå på stick-café. Jag har ju faktiskt haft rätt mycket att göra nu när jag tog mod till mig och anmälde mig till mässan. Jag har liksom stickat så idag när jag vaknade så hade jag drabbats av "stick-händer" eller nåt i stil med det. Händerna hade låst sig i stick-ställning och gick ej att röra... Får ju skylla mig själv... Så idag har jag vilat händerna så jag kan sticka när jag väl är på stick-café.

Väntar även på att min hjärna ska börja fungera normalt men man kan ju inte begära allt eller hur...?

4 kommentarer:

Monica sa...

Inget är som väntans tider....brukar man väl säga? Du kan troligen inte vänta med att "allt" ska börja fungera.....var glad för de "lilla"....hi,hi,hi
Kramen

Fru Venus sa...

Jag håller nog på Stina i första hand och sen din hjärna ;-) he he. Hoppas det blir trevligt ikväll!

Kicki & Jörgen sa...

Aj då, stackars dig och händerna. Jag har mailat dig nu! Åh tack!

Unknown sa...

Stick-café...det låter mysigt. Var rädd om dina händer bara.
Så spännande det där med mässan tycker jag...ser framemot att få följa dig där.
Ha en skön helg.
Kram