måndag 11 oktober 2010

Upp och ner...

Förkylningen alltså... Och då menar jag inte min utan barnets! Hon var ju sjuk förr-förra veckan och blev piggare så hon gick i skolan förra veckan. Idag hade hon ont i huvudet och var jätte-täppt i både näsa och lungor... Märkligt det där men å andra sidan så är det en i hemtjänsten som har varit sjuk i fem veckor... HU!

SJälv mår jag bättre faktiskt, tack och lov! Dock var jag inte med på någon svamp-utflykt igår... Anna-Britt åkte ut iallafall och kom hem med några små svampar plus att hon blev en mobil mindre... Vem vill gå ut idag och leta efter den när älgjakten har börjat? Nä det är nog kört...

Jag är väldigt velig just nu... Snart ska vi ha en hantverksmässa (låter väldigt flott men det är inte någon direkt stor tillställning...) och jag skulle vilja vara med... Dock fick mitt självförtroende en törn sist jag sålde... De andra säljarna var inte direkt snälla mot mig och det kändes verkligen som om jag kom och inkräktade på deras territorium... Nu är jag så himla velig och vet inte om jag vågar sitta och sälja... Vad tycker ni? Nu vill jag ha ärliga svar, vad tycker ni ÄRLIGT om det jag har stickat?

8 kommentarer:

Darkland sa...

DU SKA VISST SÄLJA O DÄRMED BASTA! Duktig är du o allt du stickar är så välgjort o fint! :) Gillar dina grejer! Hoppas Emmy piggar på sig. Kramis

Unknown sa...

Tycker att det är så mycket lustiga virusar nuförtiden...just precis det där, att dom är så ihållande, och kan bli så allvarliga.

Hoppas att Din dotter kryar på sej snabbt igen ♥

Det låter inte som någon trevlig tillställning med hantverksmässan...det jag har sett av Ditt stickade här, tycker jag är FINT.

Eva

Tigris Predikantan sa...

Du får aldrig veta om du inte testar ... de kanske är snällare denna gång?
:)

Unknown sa...

Men vad är det jag läser!! Klart du ska vara med på hantverksmässa. Tror du inte det är något som DU bara känner det där att du skulle inkräkta på deras område. Jag gillar det du stickar.
Hoppas din dotter snart kryar på sig.
Kram

Shamrock sa...

Vad är det för skitstövlar som var elaka? Var de rädda för konkurrens?

På orten min svärmor kommer ifrån ställer de som vill ut sina alster och säljer och har trevligt under tiden. Om du fick grejer sålda förra gången tycker jag att du ska strunta i de andra och sälja men om det inte ger några extrapengar kanske du kan hitta något trevligare ställe där du kan visa upp dina saker

Monica sa...

Kära Renée, KLART att du ska sitta där och sälja!!!!!!!!!!!!!! Skit i de andras blickar! Du gör fina saker och de ska du självklart visa upp & sälja! Du ska inte ens tänka TANKEN på något annat. HÖR DU DET NU! Detta är ÄRLIGT! Jag är alltid ärlig!
Varm Höstkram från mig.

Malla sa...

Jag tycker ÄRLIGT - att du gör superfina grejer, av det lilla jag sett! Själklart ska du vara med :) (ja, jag såg att du hade bestämt dig också :D )
Kram

Anonym sa...

Vad är det för elakingar?